Gå til innhold

Noen flere spm om diagnoser og medikamenter.

Anbefalte innlegg

Unnskyld for at jeg skriver litt her på forumet for tiden:-(

Jeg er bare usikker på diagnose, medikamenter, etc. Alt raser:-(

Jeg har som jeg har skrevet før, redusert på cipralex. Denne har jeg gått på i 4år, og hatt god effekt på 30mg. Tar nå 20mg. Har aldri hatt en hypoman periode når jeg har gått på denne. Tar i tillegg 150mg lamictal og 25mg seroquel. (for søvn).

Jeg har hatt en hypoman periode (som jeg i ettertid ser på som normal for vanlige personer). Familien merket ingenting, og ingen andre rundt meg. Som ung var jeg livlig og likte å prate mye.( i følge min mor og de) Dette snudde seg på barneskolen. Da ble jeg stille og innesluttet. Jeg har tenkt at kanskje jeg en liten stund var tilbake til samme gamle meg.

Er blitt mer deprimert etter reduseringen av cipralex.

1. Kan det å øke lamictal hjelpe på dette?

2. Om diagnosen bipolar 2 er feil, (har bare hatt dype depresjoner - utenom den ene perioden som tidligere nevnt), hva kan da diagnosen være?

3. Hva kan evnt best mulig medikamentkombinasjon være?

4. Har i tillegg PTSD etter overgrep. Kan det gi seg uttrykk som dype depresjoner som kommer med jevne mellomrom?

Varsom hilsen

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...