Gjest flytter snart og det er så trist Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hei, jeg er ei jente på 26 år. Har studert i mange år nå , og nå skal jeg flytte til en annen by og begynne i jobb. Har egentlig veldigh mye å glede meg til. Har vært ganske bra fra deperesjon/angst i flere år nå, men nå med flyttinga osv kommer det snikende tilbake:( Jeg er så redd!SElv om det er masse positivt m å flytte klarer jeg bare å se det negative. Flytte fra mange venner (selv om d er mange venner der jeg kommer og), "livet går så fort", dårlig smavitighet overfor de jeg flytter fra, livredd for ikke klare å jobbe, redd for å få tilbake angst/depresjon så sterkt osv. Så nå pakker jeg og griner om hverandre:( Noen som har opplevd lignende ved forandringer? Det er så slitsomt:(:(Hvordan skal det gå med meg?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309140-er-s%C3%A5-redd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.