Gå til innhold

Er så redd

Gjest flytter snart og det er så trist

Anbefalte innlegg

Gjest flytter snart og det er så trist

Hei, jeg er ei jente på 26 år. Har studert i mange år nå , og nå skal jeg flytte til en annen by og begynne i jobb. Har egentlig veldigh mye å glede meg til. Har vært ganske bra fra deperesjon/angst i flere år nå, men nå med flyttinga osv kommer det snikende tilbake:(:( Jeg er så redd!SElv om det er masse positivt m å flytte klarer jeg bare å se det negative. Flytte fra mange venner (selv om d er mange venner der jeg kommer og), "livet går så fort", dårlig smavitighet overfor de jeg flytter fra, livredd for ikke klare å jobbe, redd for å få tilbake angst/depresjon så sterkt osv. Så nå pakker jeg og griner om hverandre:( Noen som har opplevd lignende ved forandringer? Det er så slitsomt:(:(Hvordan skal det gå med meg??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309140-er-s%C3%A5-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...