Gå til innhold

Kjære dere to mennene i mitt liv.

Anbefalte innlegg

Gjest Drømmer fra en drøm.

Dere to mennene i mitt liv.

Du som jeg tilbringer så mange timer med. Du som kjenner meg ut og inn. Vil det noen gang bli deg og meg? Alle jeg kjenner mener det. At vi har holdt på så lenge. Men jeg vet ikke. Vet ikke helt jeg.

Du kjenner meg. Jeg kjenner deg. Det er bare en ting vi har igjen. Det fysiske. Det bygger seg opp, gang for gang. Holde rundt meg. Være nær meg. Du som jeg ikke vet om jeg vil ha. Vet ikke om jeg vil miste det gode vi har. Et nært intimt godt vennskap. Min sjelevenn. Du har alt. Du er alt en jente vil ha. De vil ha deg, jentene. Du vil være med meg, være nær meg, ikke miste meg. Jeg ser deg føler du, jeg kjenner deg, jeg er viktig for deg sier du. Jeg betyr mye for deg. Men du betyr også mye for meg, så mye for meg. Du har vært der gjennom alt kjære deg. Så mye at jeg ikke vet om jeg er villig til å gi det på båten, ta sjansen på å miste deg kjære deg.

Kanskje blir det en kort flørt, en sommer, en høst.

Vil jeg ofre det vi har på grunn av det? Nei.

Og du andre, så pen, så bra for meg. Vi ser verden likt jeg og du. Men du kjenner meg ikke til bunns. Ikke som han andre gjør. Men jeg liker deg. Liker deg så godt. Du respekterer meg for mye, hva jeg gjør, hvem jeg er. Jeg og du. Vi ser verden likt. Men jeg kjenner ingen gnist der. Så mye som jeg skulle ønske at det var noe der, så er det ikke noe der. Men det skulle jeg virkelig ønske det var.

Desverre. Men nå blir vi igjen nær hverandre, så får vi se....se hva tiden bringer. Jeg skulle så gjerne ønske den gnisten var der, den jeg vil ha med deg.

Og du andre. Du altså. Min støtte, min venn. Ikke tør jeg gå dit. Ikke tør jeg ødelegge det vi har.

Men jeg vet, at vi har så mye mer. Jeg vet.

Men ikke vil jeg ødelegge det vi har. Ikke vil jeg ta sjansen på det.

Og dere begge to, dere er så mye mer enn jeg noen gang kunne håpet på. Jeg er så glade i dere begge. Så fine, så flotte.

Aldri trodde jeg, aldri trodde jeg at jeg kunne bli dere verdig.

Takk. Takk for at dere ser meg, takk for at dere respekterer meg, takk for at dere liker meg for den jeg er.

Takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309181-kj%C3%A6re-dere-to-mennene-i-mitt-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grønn iris

Først vil jeg si at det var et fint skrevet innlegg.

Du vil i alle fall klare å uttrykke degt godt dersom du bestemmer å gi opp tanken kjærlighetsforhold, men vil fortsette vennskapet med den ene eller begge mennene.

Du må selv bestemme hva du skal gjøre.

Lykke til :)

mariaflyfly

For en gangs skyld er jeg enig med Geir - dette er svada på høyt nivå.

Det å holde på med to menn på en gang blir ikke noe rettferdiggjort selv om man prøver å pakke det inn i en "vakker" tekst.

Finn ut hva du vil og dump minst en av dem.

Annonse

Gjest Drømmer fra en drøm.

Først vil jeg si at det var et fint skrevet innlegg.

Du vil i alle fall klare å uttrykke degt godt dersom du bestemmer å gi opp tanken kjærlighetsforhold, men vil fortsette vennskapet med den ene eller begge mennene.

Du må selv bestemme hva du skal gjøre.

Lykke til :)

Det er i utgangspunktet to vennskap.... :-) Jeg er ikke en person som driver og "lurer" guttene, jeg har bare guttevenner. Ser at noen har misforstått det jeg skrev i fylla.

Jeg tror det er best å holde det der, bare være venner. Men det er det med gutt og jente som er mye sammen, relasjonen endres...

Fant ut at han ene føler jeg ikke noe sånn for, og det er godt å vite. Hadde ikke truffet ham på en stund, men han har "vært med" meg i tankene.

Han andre....vel. Får bare være venner og se hva som skjer.

Skrev egentlig dette i fylla jeg da, blir litt popmøst da.....:-/

Gjest Grønn iris

Det er i utgangspunktet to vennskap.... :-) Jeg er ikke en person som driver og "lurer" guttene, jeg har bare guttevenner. Ser at noen har misforstått det jeg skrev i fylla.

Jeg tror det er best å holde det der, bare være venner. Men det er det med gutt og jente som er mye sammen, relasjonen endres...

Fant ut at han ene føler jeg ikke noe sånn for, og det er godt å vite. Hadde ikke truffet ham på en stund, men han har "vært med" meg i tankene.

Han andre....vel. Får bare være venner og se hva som skjer.

Skrev egentlig dette i fylla jeg da, blir litt popmøst da.....:-/

Du er i det minste skikkelig flink til å skrive i fylla:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...