Sommerbris Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Har snakket med barnevernet, advokaten, krisesenteret og fam.vern. Samtlige mener at han kan glemme feriesamværet når han holder på sånn, så da ser det ut til at de blir hjemme. Hun fra barnevernet mente vel at jeg kunne holde dem hjemme uansett om han nå kommer med planene etter at det har blitt så mye utrygghet for ungene. Så da senker jeg skuldrene og holder dem her jeg. Sitter og venter på å få dem hjem etter helgesamvær nå - og det er så godt å vite at når jeg bare får dem inn døra i dag, så er det ikke noe nervekjør med samvær på maaange uker :-))))))) Det var godt å høre, Valnøtt! Da håper jeg han klarer å oppføre seg såpass at han ikke finner på noe styr... Godt du har barnevern osv. å spille på.. Selv har jeg ikke kommet meg ut døra ennå. Det døyer og jeg blir kvalm av å tenke på det, men det skal gå!! Jeg skal klare meg!!! ) -Bør kanskje lese denne tråden 70 ganger til;o) Lykke til med sommerferien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309190-det-kan-bli-bedre/page/2/#findComment-2519616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest owje Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Men om du har en akutt alvorlig sykdom så er dette også veldig sanne ord. For da også har man mulighet til å ha dette mottoet...mener jeg. Og at det kan utgjøre en forskjell, selv om man er akutt alvorlig syk, det tror jeg så absolutt..... Jeg også har hatt dette mottoet i veldig mange år. Var psyk fra jeg var 13 til 17 år. Etterpå sto jeg på i et tempo som jeg mange ganger fikk høre måtte gå galt. Og det gjorde det. Det sa pang og jeg ble liggende i en depresjon som jeg aldri jeg trodde jeg skulle komme meg opp av. Jeg har alltid brukt humor, tenkt positivt, stått på, men når du får denne helv... sykdommen, så har du ingen sjanse. Hodet og alt blir snudd på hodet, det er tankene dine som blir syke. Du får all verdens symptomer og du greier ikke å se noe lyspunkt. Da har medisiner vært veldig bra å ha. Men, nå etter 7 (vonde) år, har jeg endelig klatret opp og er klar til å leve igjen. Tror det har noe med litium å gjøre i mitt tilfelle :-). Så nå håper jeg på 7 og mange flere gode år!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309190-det-kan-bli-bedre/page/2/#findComment-2519623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest owje Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Om du er bipolar, trenger du ikke å se deg tilbake. Ta medisinene dine nøyaktig etter legens anbefaling og lev livet :-) Thank you :-). Skal aldri slutte med denne, det lover jeg dyrt og hellig. Takk for svar!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309190-det-kan-bli-bedre/page/2/#findComment-2519627 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest her regner det i dag.... :-) Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg også har hatt dette mottoet i veldig mange år. Var psyk fra jeg var 13 til 17 år. Etterpå sto jeg på i et tempo som jeg mange ganger fikk høre måtte gå galt. Og det gjorde det. Det sa pang og jeg ble liggende i en depresjon som jeg aldri jeg trodde jeg skulle komme meg opp av. Jeg har alltid brukt humor, tenkt positivt, stått på, men når du får denne helv... sykdommen, så har du ingen sjanse. Hodet og alt blir snudd på hodet, det er tankene dine som blir syke. Du får all verdens symptomer og du greier ikke å se noe lyspunkt. Da har medisiner vært veldig bra å ha. Men, nå etter 7 (vonde) år, har jeg endelig klatret opp og er klar til å leve igjen. Tror det har noe med litium å gjøre i mitt tilfelle :-). Så nå håper jeg på 7 og mange flere gode år!! Håper du får mange gode år ja! Jeg mener ikke at man skal jobbe seg ihjel eller at man ikke kommer til å slite, men at en slik innstilling kan gjøre det bedre, og gi bedre resultater enn en "legge seg ned og gi opp" innstilling.... Jeg tror bare at et sånn motto kan hjelpe en gjennom vanskelige perioder, uansett hva man sliter med. Ønsker deg (og meg) og alle gode tider egentlig :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309190-det-kan-bli-bedre/page/2/#findComment-2519631 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest owje Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Håper du får mange gode år ja! Jeg mener ikke at man skal jobbe seg ihjel eller at man ikke kommer til å slite, men at en slik innstilling kan gjøre det bedre, og gi bedre resultater enn en "legge seg ned og gi opp" innstilling.... Jeg tror bare at et sånn motto kan hjelpe en gjennom vanskelige perioder, uansett hva man sliter med. Ønsker deg (og meg) og alle gode tider egentlig :-) Ønsker deg også gode dager ja :-). Og ja, tror jeg skjønner hva du mener. Det er noen som dyrker sykdom og ikke tenker på annet/snakker om annet. Endel har også konkuranser om hvem som har det verst, velter seg i bitterhet over ting som skjedde for en evighet siden. Nei, tror det er best å leve livet nå og framover. Lete etter positive mennesker og tenke positivt. Ha en riktig god natt og drøm vakre drømmer :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309190-det-kan-bli-bedre/page/2/#findComment-2519775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest her regner det i dag.... :-) Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ønsker deg også gode dager ja :-). Og ja, tror jeg skjønner hva du mener. Det er noen som dyrker sykdom og ikke tenker på annet/snakker om annet. Endel har også konkuranser om hvem som har det verst, velter seg i bitterhet over ting som skjedde for en evighet siden. Nei, tror det er best å leve livet nå og framover. Lete etter positive mennesker og tenke positivt. Ha en riktig god natt og drøm vakre drømmer :-) Ja, det var det jeg mente igrunnen. Noen ganger tror vi også at vi ikke gjør det, men gjør det likevel. Den type dype erkjennelse som hun i innlegget har, er flott. Den sitter dypt, og vil sikkert bli noe som ledsager valg i livet senere. Sov godt, likte nicket ditt. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309190-det-kan-bli-bedre/page/2/#findComment-2519807 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søndagssol Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det var godt å høre, Valnøtt! Da håper jeg han klarer å oppføre seg såpass at han ikke finner på noe styr... Godt du har barnevern osv. å spille på.. Selv har jeg ikke kommet meg ut døra ennå. Det døyer og jeg blir kvalm av å tenke på det, men det skal gå!! Jeg skal klare meg!!! ) -Bør kanskje lese denne tråden 70 ganger til;o) Lykke til med sommerferien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er sikker på at du kommer til å klare deg bra. Bare bestem deg og ikke gi opp. Lykke til og god klem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309190-det-kan-bli-bedre/page/2/#findComment-2519867 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.