Gå til innhold

Paranoid

Gjest støv på hjernen....

Anbefalte innlegg

Hvordan vil man karakerisere en person som er paranoid? Jeg føler jeg for tiden er sint på alle, dette går litt opp og ned, kommer opp i konflikter, hvor jeg etterpå tenker at er dette min skyld! Føler meg nå usikker om jeg skal fortsette i jobben eller trekke meg før jeg lager for mye "ball". Har spurt en venn på jobb om hun merker forandringer på meg, og at hun isåfall må gi meg beskjed, men hun svarer nei.

Jeg er nok en veldig følsom person i utgangspunktet og har nok alltid hatt lett for og gruble over ting som har skjedd. Altså ikke klart og legge konflikter/uoversenstemmelser bort. Men må alltid ha visshet om at ingen er sinte eller sure. Og dette er nok sterkere nå som jeg sliter litt.

Er jeg paranoid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309394-paranoid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du ikke heller unnvikende?

Jo det kan tenkes, men hva karakteriserer isåfall en slik person. Jeg er som tidligere skrevet og for og unngå konflikt tar jeg på meg skylda selvom jeg kanskje ikke burde det bestandig. Jeg har det litt kaotisk akkuratt nå, så sannelig om jeg vet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309394-paranoid/#findComment-2521833
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...