florista Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 For 3 år siden ca, ble jeg innlagt på somatisk sykehus, pga store taleproblemer, og hukommelsesproblemer. Jeg stammet, klarte ikke å snakke så høyt, og jeg hadde store hukommelsesproblemer - i form av å finne riktige ord... Dette gikk over etter ca 3 dager... Gikk gjennom mange undersøkelser, og det ble konstantert at det har noe med psyken å gjøre. Men jeg fikk ikke mer informasjon enn dette. Heller ikke av min daværende behandler. Er det virkelig mulig å få det slik pga psyken? (Har diagnosen PTSD og (bipolar 2 - som er under ny vurdering)). Jeg synes det er så rart og var / er så redd for å ikke bli trodd... Har du tro på at dette kan ha med psyken å gjøre Dr. Dahl? Eller ser du på slike ting som helt idiotisk? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309397-kan-det-virkelig-ha-med-psyken-%C3%A5-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.