Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Er gravid i 36 uke, termin den 5 august 2001.

Var i fast jobb frem t.o.m.31.10.00 ( ble sagt opp pga. minking i arb.oppdrag)

Fikk arb.ledighetstrygd f.o.m 08.11.00-07.01.01.Dagpengene ble stoppet pga. tidsbegrenset bortfall av stønad(som jeg har klaget på uten å få svar på enda.)

Har nå fått tilbake min tidligere jobb og bestemmer selv hvordan jeg jobber. Har fått beskjed om at jeg går som vikar nå, og når jeg er klar til å komme tilbake til jobb etter fødselen har jeg en fast stilling som venter på meg.

Spørsmålet mitt er hvordan ligger jeg an til å få fødselspenger, hvor lenge må jeg evt.jobbe for å få nok mnd.Det er jo 6 av 10 mnd. en må ha.Er klar over engangsstønaden på rundt 32.000, men det holder ikke lenge når samboeren og far til barnet er selvstendig og ikke har tjent nok til noen som helst hjelp. Og inntektene er lavere enn utgiftene.

Hva vil det beste for oss å gjøre, det frister neste å registrere meg som alenemor slik at barnet ikke skal lide noe nød ihvertfall.

hilsen teletubbis

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30946-har-jeg-nok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...