Gå til innhold

NHD: Seponering av sobril

Anbefalte innlegg

Gjest sobrilseponering

Skjønner at det er vanskelig å holde motet og kampviljen oppe når man begynner å tenke på hvorfor du kom deg i denne situasjonen til å begynne med. Men, prøv å ikke plage deg selv med de tankene, de kan du ta senere. Nå er det å komme seg gjennom de nærmeste dagene.

Jeg tok litt ibux innimellom, selvom det ikke hjalp 100%, men ble litt bedre.

Har du prøvd å ta et bad som Liza foreslo?

Hei.

Jeg har dessverre bare dusj. Så det har ikke blitt noe bad. Jeg prøver å ikke tenke, men det blir så lange timer. For en lang dag! Jeg er så lyssky, så det er slitsomt å se på tv. Og klarer ikke noe særlig lyder. Jeg får gå og legge meg igjen. .Du får ha en forhåpenligvis drømmefri og god natt du da vanilje.

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har dessverre bare dusj. Så det har ikke blitt noe bad. Jeg prøver å ikke tenke, men det blir så lange timer. For en lang dag! Jeg er så lyssky, så det er slitsomt å se på tv. Og klarer ikke noe særlig lyder. Jeg får gå og legge meg igjen. .Du får ha en forhåpenligvis drømmefri og god natt du da vanilje.

Håper du får deg litt hvile, det gjelder å holde ut nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...