Gå til innhold

NHD>Mangel paa medisin i utlandet og mulig erstatning

Anbefalte innlegg

Gjest tresmaakinesere

Har brukt tolvon 60 mg i kombinasjon med benzo for kroniske soevnvansker det siste aaret, men er naa paa ferie og har ikke igjen tolvon. Det jeg har blitt tilbudt her paa apotekene, ved siden av alle mulige benzo uten resept er trazadone siden de verken har remeron eller tolvon her nede. Kan jeg bruke dette ? Bruker ogsaa 150 mg efexor mot gal/depresjon? Jeg faar ikke sove uten tolvon kombinasjonen og oeke dosen med benzo er uaktuelt da jeg ikke vil komme hjem med en unoedvendig hoey toleranse. En annen ting jeg har langt merke til er at jeg har vaert utrolig kvalm og har hatt en helt forferdelig angst, kan dette skyldes braaseponering av tolvon? Har naa gaatt 11 dager uten tolvon.

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

For å kompensere for søvnvirkningen av Tolvon, vil det være best med en "gammel" allergimedisin som Vallergan/Phenergan. Be om et gammelt antihistamin.

Generiske navn er alimemazin / promethazin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...