Gå til innhold

NHD: Har du noen erfaringer med Viken Senter?

Anbefalte innlegg

Gjest liten løve

Hei. Jeg skal på forvern med traumeteamet på Viken Senter til uka. Er kjempespent på hvordan opplegget der er, om det er bra og om den type behandling kan gi meg noe som gjør at jeg kan komme meg videre.

Jeg har visstnok "relasjonstraumer", og oppholdet skal brukes på å jobbe med relasjonen til, og synet på, min mor. Og også hvordan uheldige mønster innen denne relasjonen har påvirket relasjonen mellom meg og tidligere partnere.

Det jeg ønsker å oppnå er en bedre relasjon til min mor, og forhåpentligvis til en fremtidig livspartner.

Har du erfaringer med pasienter som har vært der? Eller evt formeninger om instutisjonen/behandlingen osv.

Takknemmelig for svar.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...