joop66 Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Og med det mener jeg at noen mennesker, meg inkl. kan ha behov for å "snakke" med en psykiater, som her NHD, om ting som angår noe meget personlig og som ikke angår andre. Da burde det være sånn at de som har dette ønsket/behovet måtte kunne krysse av for et svar som en betaler for, og at de henvendelsene som folk betaler for ikke er synlig for andre. Utover dette så kan forumet fungere som pr. i dag, med spørsmål og svar åpent for allmenheten. Noe å tenke på? 0 Siter
Gjest Signaturen Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Det var faktisk en veldig god idé! Jeg f.eks, har mange spørsmål jeg ikke tør å ta opp i offentligheten her på dol, og heller ikke tør å snakke med fastlegen om (han har heller ikke den nødvendige kompetansen, føler jeg). 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Da blir der mindre trafikk på DOL og mindre reklamekroner. Hilsen 0 Siter
Gjest Grønn iris Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Da blir der mindre trafikk på DOL og mindre reklamekroner. Hilsen Det er sikkert sant det der. Men jeg er skikkelig lei av de nattbleiene nå.... "Unikt matriale som ligner ordentlig stoff" my a## 0 Siter
Gjest hitmaker Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Det er sikkert sant det der. Men jeg er skikkelig lei av de nattbleiene nå.... "Unikt matriale som ligner ordentlig stoff" my a## Hehe, gjør som meg, lat som det ikke er der. Det funker gang på gang 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 www.lommelegen.no har psykiater(e) som svarer på spørsmål mot betaling, man kan også unngå at svarene blir offentliggjort. 0 Siter
Skogstrollet Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Helt enig! Hvis tar opp noe her kan man risikere å få hele den faste gjengen som henger her etter seg. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Hvorfor bytter du da ikke bare nick til "anonym for øyeblikket" eller lignende? 0 Siter
Gjest rainrainrain Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Du har denne muligheten på lommelegen. Lange høflige svar som koster penger. 0 Siter
Gjest Grønn iris Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Du har denne muligheten på lommelegen. Lange høflige svar som koster penger. Jepp, vil man ha lange høflige svar må man betale på Lommelegen. Men om er det greit med korte ærlige svar kan man få det her gratis:) Selv klokka halv tolv på kvelden... For det er jo fullt mulig å skrive under anonymt nick... Men dersom man vil spørre om noe som krever at man oppgir for mye personlig lett gjenn kjennelige og utleverende informasjon ville jeg nok foretrekke Lommelegen ja, ettersom jeg tror det er liten sjans for et tjenesten her vil bli endret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.