Gå til innhold

Jeg synes at Psykiatri forumet burde endres

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og med det mener jeg at noen mennesker, meg inkl. kan ha behov for å "snakke" med en psykiater, som her NHD, om ting som angår noe meget personlig og som ikke angår andre.

Da burde det være sånn at de som har dette ønsket/behovet måtte kunne krysse av for et svar som en betaler for, og at de henvendelsene som folk betaler for ikke er synlig for andre.

Utover dette så kan forumet fungere som pr. i dag, med spørsmål og svar åpent for allmenheten.

Noe å tenke på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Signaturen
Skrevet

Det var faktisk en veldig god idé! Jeg f.eks, har mange spørsmål jeg ikke tør å ta opp i offentligheten her på dol, og heller ikke tør å snakke med fastlegen om (han har heller ikke den nødvendige kompetansen, føler jeg).

Gjest mandolina
Skrevet

Da blir der mindre trafikk på DOL og mindre reklamekroner.

Hilsen

Gjest Grønn iris
Skrevet

Da blir der mindre trafikk på DOL og mindre reklamekroner.

Hilsen

Det er sikkert sant det der.

Men jeg er skikkelig lei av de nattbleiene nå....

"Unikt matriale som ligner ordentlig stoff" my a##

Gjest hitmaker
Skrevet

Det er sikkert sant det der.

Men jeg er skikkelig lei av de nattbleiene nå....

"Unikt matriale som ligner ordentlig stoff" my a##

Hehe, gjør som meg, lat som det ikke er der. Det funker gang på gang ;)

hvorfor skjer dette??
Skrevet

www.lommelegen.no har psykiater(e) som svarer på spørsmål mot betaling, man kan også unngå at svarene blir offentliggjort.

Skogstrollet
Skrevet

Helt enig! Hvis tar opp noe her kan man risikere å få hele den faste gjengen som henger her etter seg.

Gjest xbellax
Skrevet

Hvorfor bytter du da ikke bare nick til "anonym for øyeblikket" eller lignende?

Gjest rainrainrain
Skrevet

Du har denne muligheten på lommelegen. Lange høflige svar som koster penger.

Gjest Grønn iris
Skrevet

Du har denne muligheten på lommelegen. Lange høflige svar som koster penger.

Jepp, vil man ha lange høflige svar må man betale på Lommelegen. Men om er det greit med korte ærlige svar kan man få det her gratis:) Selv klokka halv tolv på kvelden...

For det er jo fullt mulig å skrive under anonymt nick...

Men dersom man vil spørre om noe som krever at man oppgir for mye personlig lett gjenn kjennelige og utleverende informasjon ville jeg nok foretrekke Lommelegen ja, ettersom jeg tror det er liten sjans for et tjenesten her vil bli endret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...