Gå til innhold

synes ikke det går så bra,jeg

Anbefalte innlegg

Gjest uberskvetten for tida

Nå har det gått snart to uker siden avslutning med psyken og jeg synes det ikke går bedre. Heller verre,kjenner at det var ikke noe bra med så langt opphold nå, som det har skjedd så mye.Er et hull inni meg,og føler meg ikke bra.Og kan ikke stole på andre. Håper jeg ikkje blir destruktiv, prøver å holde ut som godt jegkan.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309691-synes-ikke-det-g%C3%A5r-s%C3%A5-brajeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leit å høre at du sliter så mye nå i ferien. Det gode er at du nå faktisk har kommet deg gjennom de to første ukene, og da er det to uker mindre til behanderen din er tilbake igjen.

Ta en dag av gangen. Prøv å skrive litt dagbok om ting du synes er vanskelig, evt. utform dagboktekstene som brev til behandleren din. På den måten kan du legge frem det du opplever som vanskelig for ham selv om han ikke er tilstede. Etter ferien kan du evt. vise ham noe av det du har skrevet.

Fortsett å jobbe med å holde ut som best du kan:-)

Leit å høre at du sliter så mye nå i ferien. Det gode er at du nå faktisk har kommet deg gjennom de to første ukene, og da er det to uker mindre til behanderen din er tilbake igjen.

Ta en dag av gangen. Prøv å skrive litt dagbok om ting du synes er vanskelig, evt. utform dagboktekstene som brev til behandleren din. På den måten kan du legge frem det du opplever som vanskelig for ham selv om han ikke er tilstede. Etter ferien kan du evt. vise ham noe av det du har skrevet.

Fortsett å jobbe med å holde ut som best du kan:-)

Er det faste holdepunktet,som ikke er der. Og det at alle drar vekk, men ikke jeg. Følelsen av ensomhet, og vite at han ikke kommer tilbake før slutten av august.Er alt for lenge synes jeg.Men må vel bare holde ut. Fått tilbud om dagsenter nå i ferien pga det, men synes det er litt ekkelt å oppsøke det. Synes liksom det å skrive blir litt meningsløst når han ikke får lest det. Får prøve å gjøre det beste utav det, men er trist:(

Er det faste holdepunktet,som ikke er der. Og det at alle drar vekk, men ikke jeg. Følelsen av ensomhet, og vite at han ikke kommer tilbake før slutten av august.Er alt for lenge synes jeg.Men må vel bare holde ut. Fått tilbud om dagsenter nå i ferien pga det, men synes det er litt ekkelt å oppsøke det. Synes liksom det å skrive blir litt meningsløst når han ikke får lest det. Får prøve å gjøre det beste utav det, men er trist:(

Jeg synes du skal prøve å skrive, tenk på at du kan vise ham det du har skrevet etter ferien.

Det er lett å forstå at du synes en så lang ferieperiode er vanskelig å komme gjennom, men det gjelder å klore seg fast dag for dag.

Kanskje kan det være ok å bruke dagsenteret litt også; har du prøvd å være der?

Jeg synes du skal prøve å skrive, tenk på at du kan vise ham det du har skrevet etter ferien.

Det er lett å forstå at du synes en så lang ferieperiode er vanskelig å komme gjennom, men det gjelder å klore seg fast dag for dag.

Kanskje kan det være ok å bruke dagsenteret litt også; har du prøvd å være der?

Jeg svinger sånn, er det om er..akkurat nå sitter jeg og gråter om et par timer så kanskje jeg skrattler.Men alt i alt så er jeg veldig trist og føler meg ensom og forlatt. Har egentlig ingen andre å stole på,heller. Så det går på stumpene. Bare vært på dagsentert en gang på omvisning,men akkurat nå er jeg redd andre og at de ikke skal like meg. Og har lett å føle skam og det å frekventere et dagsenter gjør det ikke bedre (jeg ser ikke ned på de som gjør det,men jeg suger liksom til meg ting veldig nå)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...