Gå til innhold

Utbrent?

Anbefalte innlegg

Gjest VIB73

Heisann! Jeg søker svar...overalt der jeg kan finne det..men finner det ikke...Jeg har i 3 mnd ca følt meg syk ( influensafølelse....sliten...) Jeg hangler og er til tider svært trøtt. Det begynte med at jeg plutselig ble svimmel og fjern ( følte meg forgiftet / at jeg står utenfor denne verden på en måte ) da jeg var på shopping. Jeg ble værre og værre denne dagen. Etter dette eskalerte det bare. Jeg har svarte prikker forann øynene ( konstante linjer og fluer som jeg forøvrig "så" første gang allerede i februar ) Jeg er kvalm, utrolig sliten, svimmel og "forgiftet", nesten dement...alt må skrives ned, om ikke glemmes det.Har også veldig varierende avføring...mye løst...( Kan dette komme av nerver?? )Har vært til legen. Han finner ikke noe galt???? Som en konsekvens av mine symptomer har jeg begynt å surfe internett på mine plager. Og tror at jeg begynner å utvikle helseangst her.( våkner om morgenen og er spent som en fele og det kjennes ut som jeg rister innvendlig...er dette nerver??) Leser om utbrenthet på internett,,,men finner ikke at det kan gi slike symptomer som jeg har, for jeg er ikke lei av jobben min....I tillegg blir jeg nervøs for at dette er en evigvarende greie.....om dette er symptomer på utbrenthet(??) Det skal innrømmes at jeg har til tider hatt svært tøffe tak i livet mitt...men kan emosjonelle ting slå ut som utbrenthet?? Hva kan jeg gjøre for å bli frisk?? Håper du har noen gode råd til meg..og kanskje du kan beskrive hva utbrenthet egentlig er?? Jeg er sykemeldt fra jobben, og kjenner at jeg ikke er i form til å dra tilbake heller :( Selv om jeg har lyst! Jeg blir deprimert av dette, og jeg føler at jeg har mistet livet mitt. Jeg er alenemor til en gutt på 10 og har alltid vært aktiv! ( Har merket det siste året har jeg vært mye syk....har følt at dagene ikke er lange nok og har mye dårlig samvittighet overfor min sønn fordi jeg ikke greier alt jeg vil greie. Er det bare kroppen min som har sagt STOPP?? Vil ikke at dette skal gå lengre nå.....det er ikke et liv å bare ligge på sofaen...:( Håper på svar...... Tuusen takk:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309694-utbrent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest VIB73

Legen har forskrevet noe som heter FLUDUXOL..4 per dag. Hva er dette? Jeg har fortalt at jeg er trøtt..men sover kun i korte perioder...sover tungt...svetter mye på natta....spes i våkningøyeblikket....er ikke uthvilt på morgenen....Kan denne medisisnen være noe for meg ifb med evt utbrenthet??? Har ikke hentet den ut enda i frykt for at dette er en lykkepille???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309694-utbrent/#findComment-2525006
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...