Gjest støv på hjernen.... Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei på dere Jeg sliter og har nok holdt på i flere måneder. Det går opp og ned men de veldig gode dagene er borte. Jeg er aggresiv og føler at alt går imot meg. Jeg klarer meg sånn nesten på jobb da jeg sitter for meg selv og slipper og forholde meg til andre. Når jeg da en og annen gang må snakke med eller være sammen med kollegaer får jeg problemer. Vil gjemme meg og føler de er ute etter og finne feil på det jeg gjør. Tolker mailer og beskjeder feil, muligens, og nå vil da gjerne ta på meg skylden for kanskje noe som ikke er min feil, men for og få fred. Orker ikke og gå med usikkerheten om at noen er sure eller sinte.Resultatmessig gjør jeg det veldig bra og får annerkjennelse hos ledelsen. Hjemme er jeg aggresiv og grinete. Prøver og holde meg men ofte så går det ikke. Det er de hjemme det går mest utover. Klarer og gjennomføre ting selvom det tar tid. Skyver gjerne avgjørelser foran meg. Har vanskelig for og "Skjære" igjennom. Gikk på en del medisiner for en tid tilbake, og nå vil jeg veldig gjerne prøve og klare dette uten. Jeg vil bli fristk. Ser det ut som jeg virkelig er tilbake i feil spor og bør hoppe av karusselen nå, eller skal jeg prøve litt til. Skal jobbe bare noen uker før det er ferie og da slipper jeg helt kollegaer. For meg er det nå slik at jeg kunne tenke meg og sykmelde før det blir for mange konflikter, meg men føler samtidig ett ansvar ovenfor jobben i disse ferietider. Kan nevne at jeg går til psykolog jevnlig og har bra oppfølging noe som hjelper mye for meg nå, da jeg hle tiden har ett mål om og holde ut til jeg har vært der neste time. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309716-kollegaer-og-jobb/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.