Gjest triptitar Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Kan atarax vaere effektivt mot uro og innsovningsvansker? Bruker ogsaa stor dose snri mot angst og depresjon 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Kan ikke si annet enn at det er et forsøk verdt. Intet å tape på det. Det er ikke en medisin jeg forordner ofte. 0 Siter
jassy Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Kan ikke si annet enn at det er et forsøk verdt. Intet å tape på det. Det er ikke en medisin jeg forordner ofte. Spurte min fastlege om Atarax etter å ha lest om preparatet på nettet, og på DOL. Etter mine fattige begreper skulle dette være effektivt og ikke dette være vanedannende. Heller ikke han ville skrive ut dette, uten å utdype det noe mer. Hva er grunnen til at du ikke skriver ut dette preparatet så ofte? Har det noe med bivirkninger å gjøre? Er veldig nyskjerrig siden jeg i stedet fikk foreskrevet Sobril til nødstilfeller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.