Gjest bordersicko Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Jeg føler meg på siden av meg selv. Har en stor klump i magen som gjør så vondt! Jeg har en historie med psykoser, innleggelser og kraftig medisinering. Jeg hører stemmer, de sier jeg skal ta livet av en person, og jeg ønsker å gjøre det. Ikke så mye fordi stemmene sier det, men fordi det føles rikrig. På samme tid er jeg klar over at dette er galt. Er det på tide å kaste inn håndkledet for en periode? 0 Siter
frosken Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Hei:-) Jeg synes du skal forsøke å kontakte enten din behandler eller din fastlege og be om hjelp. Håper forøvrig at du får svar fra nhd, kanskje det kan gjøre det enklere for deg å kontakte behandlingsapparatet. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Det er absolutt på tide å søke hjelp. Ring fastlegen din eller behandleren din så snart du kan. Du trenger å få korrigert medisineringen, du trenger noen å samtale med, og sannsynligvis trenger du også en innleggelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.