Gjest D*lilith Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Nå har jeg sluttet med p.sprøyta,og kjenner meg litt rar i hode og småkvalm,noen ganger skjelver jeg på hendene og det er det lenge siden jeg har gjort. Før var jeg ekstremt plaget med pms,men da jeg gikk på p.sprøyta var jeg stabil. Det jeg lurer på er om p.sprøyta kan gjøre en stabil,og lamme angsten? Tidligere hadde jeg jo voldsomme svingninger,noe jeg ikke har hatt da jeg gikk på p.sprøyta. 0 Siter
frosken Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Hvorfor har du slutttet med p-sprøyte hvis det fungerte godt for deg? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Hvorfor har du slutttet med p-sprøyte hvis det fungerte godt for deg? Fordi jeg vil gå ned i vekt,og noen sa p.sprøyta kunne være en av grunnene til vektoppgangen. Men nå er jeg usikker på hva jeg har gjort,var jo mye slappere og uopplagt når jeg hadde mesen før,slapp jo det med p.sprøyta da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.