willemo1365380562 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg er inne i en periode hvor jeg sover dårlig, og har begynt å ta Nozinan 50mg om kvelden. Dette fungerer helt flott på søvnen, og er bare beregnet i en kort periode. Problemet er at jeg blir så fort sliten. Jeg får skikkelig melkesyre i bena når jeg er ute å går tur, For bare noen få uker siden så gikk jeg fint både 2,5 - 3 mil. Nå er jeg helt utslitt etter bare 6 - 8 km. Kan det være Nozinanen sin skyld? Er det ikke slik at Nozinan er muskelavslappende? (rett på meg hvis jeg tar feil). Jeg har ellers ingen ubehag av å ta den. Ikke hangover i det hele tatt. Det eneste aberet er at jeg ikke tør å kjøre bil når jeg har tatt dem om kvelden. Halveringstiden er jo kjempelang, og må jo akkukuleres etter hvert inntak. Skulle gjerne ha svar på dette. Takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309911-nozinan-og-fysisk-tretthet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.