Gjest jenteee 23 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei! Jeg er en jente paa 23 aar som har hatt en kaotisk barndom med mye ansvar og uforutsigbarhet. Har ogsaa blitt mye forlatt noe som har gjort meg redd. Da jeg var mindre tok jeg dette utover og var lei meg. Men da dette ikke funket tok jeg det innover og vle meget pliktoppfyllende. Jeg hadde god kontakt med en gutt denne perioden, men jeg lot han aldri komme for naer. Foolte at det bare ville bli troobbel. Jeg hadde tvangspreget personlighet fra jeg var 17 til 19. Kom meg ut hjemmefra paa en reise da jeg var 19, der jeg endelig var fri for ansvar, men hadde det bra. Jeg hadde de samme problemene, men fikk hentet energi til aa komme tilbake til hjemmet. Det aaret turte jeg aa la folk komme mer inn paa meg, da jeg hadde opplevd mye fint paa reisen. Jeg slapp imidlertid all kontroll til en gutt paa vaaren da jeg trengte en time out fra hjemmet mitt. Jeg ser jo i etterpaaklokskapens lys at jeg ehller buyrde dratt bort litt. Han forlot meg og etter de thar jeg slitt med foolelsen av aa ikke toorre aa vaere alene, tvangsspising. Dro heller ikke paa ferie og tok paa meg mer og mer plikter som igjenf foorte til utbrenthet. Jeg fortalte ogsaa mange om problemene mine, noe jeg angrer paa. For det gjorde bare situasjonen verre. Aa ta ting utover var en daarlig maate. Da det aa ta ting innover ga meg en bedre kontroll. Naa er jeg inne i en daarlig sirkel der jeg ikke kommer meg videre. har dettet av studiene og er redd for aa vaere noe som helst alene. Dette fooles som foor jeg var 17, og den selvstendigheten jeg hadde da der jeg gikk mine egne veier fooles helt utrolig haaploos ut aa ha mistet. Er det noe som helst mulighet for aa faa tilbake den kontrollen jeg hadde foor jeg ble forlatt igjen..? Eller er ikke det mulig..? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309912-personlighetsforstyrrelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.