Gå til innhold

hei

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

jeg er en gutt på 21 som er litt usikker på om jeg har en eller annen .. eh. lidelse for å kalle det for noe jeg har alltid hatt problemer med å følge med på forelesninger på skolen , men har klart å få helt ok karakterer i det meste bortsett fra enkelte fag når jeg har klart å sette meg i det .Jeg gikk på allmenn på vidregående . og klarte meg med ok karakterer (selv om jeg vet med sikkerhet at visse lærere ga meg bedre karakterer enn det jeg burde ha fått).Jeg sa ikke så mye i timene, men fikk bedre karakterer på muntlig foredrag enn skriftelige prøver. Selv om jeg stort sett virker relativt stille og rolig så "fingrer" jeg ofte med ting og føler meg rastløs. Jeg har av og til problemer meg å huske ting og har store problemer med å holde orden . Jeg kan virke veldig sjenert, asosial og snakker ikke så mye til folk , men klarer å feks stå på en scene å spille sketsjer som jeg også har skrevet (når jeg gjør det så later jeg som om at publikum ikke er der, som funker til en viss grad) Dette gjorde jeg på diverse skoleprosjekter pga jeg ville gjøre noe istedenfor bare sitte bak scenen å kjede meg. Jeg har depresjon /angst problemer, og har trøbbel med å få sove. For å gå tilbaketil skole så har jeg mistet mye av motivasjonen til å studere, og har hatt relativt mye fravær fra tidligere.Jeg har også noen ufrivillige ticks, men devar mye verre da jeg var yngre. Beklager at dette ble litt langt og rotete , men jeg lurte bare på om disse tingene var symptomer på et eller annet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309924-hei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...