Gå til innhold

Angst som bivirkning av medisin

Anbefalte innlegg

Medisinen heter Topimax og brukes mot bioplar 2. Virker meget godt, men gir denne bivirkningen.

Har sluttet på den tre ganger etter en mnd bruk pga dette.

Lurer på nå....vil bivirkningen forsvinne av seg selv etter en stund mon tro?

Er så fornøyd med medisinen ellers.....men får litt angst på kveldene, merkelig nok.....går bort når jeg seponerer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309925-angst-som-bivirkning-av-medisin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ukjent per i dag

Jeg gikk på topimax lenge men hadde mye angst. En dag sa legen min at vi skulle seponere den, fordi den kunne gi mer angst og han så på det som en mulighet at jeg hadde fått den bivirkningen. Ble ikke drastisk bedre når jeg slutta, så vanskelig å vite den dag i dag hva som var hva.

Jeg gikk på topimax lenge men hadde mye angst. En dag sa legen min at vi skulle seponere den, fordi den kunne gi mer angst og han så på det som en mulighet at jeg hadde fått den bivirkningen. Ble ikke drastisk bedre når jeg slutta, så vanskelig å vite den dag i dag hva som var hva.

Akkurat....takk for svar...jeg har prøvd meg litt frem nå, og merker bedring når jeg seponerer....men har ikke stått på den over lengre tid enn en mnd tid i slengen..

Gjest ukjent per i dag

Akkurat....takk for svar...jeg har prøvd meg litt frem nå, og merker bedring når jeg seponerer....men har ikke stått på den over lengre tid enn en mnd tid i slengen..

Jeg merket nok bedring på sikt. Men jeg gikk på den ganske lenge også, og så var det en del tilleggsproblemer som gjorde at det var vanskelig å vite hva som var hva. Men når jeg ser tilbake på det, så føler jeg at topimax gav meg mer angst. Kanskje lamictal er bedre?

Jeg merket nok bedring på sikt. Men jeg gikk på den ganske lenge også, og så var det en del tilleggsproblemer som gjorde at det var vanskelig å vite hva som var hva. Men når jeg ser tilbake på det, så føler jeg at topimax gav meg mer angst. Kanskje lamictal er bedre?

Lamictal = eksem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...