kathrina1365381129 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hvordan virker buspar? Er buspar et ssri? Jeg tror ikke det er et ssri, men jeg er ikke sikker. Jeg har prøvd mange forskjellige medisiner. jeg har prøvd cipralex, zoloft, fevarin, efexor, trilafon, fluanxol, fontex, remeron, truxal, og fontex. Men jeg har ikke prøvd Buspar. Virker Buspar på noe annet? Også har jeg lest på felleskatalogen og der står det at den skal virke på angst ol. og truxal som jeg har prøvd før virker også på angst og uro. Er de ganske like Buspar og Truxal? Er det noen som synes at buspar hjelper på dere? Jeg har tenkt på å sende en melding til personalet på mobilen om at de kan spørre om jeg kan begynne på Buspar siden noen har foreslått å prøve Buspar. Siden jeg ikke tør å fortelle dette til legen selv også har jeg med meg en av persoanlet med inn til legen som snakker for meg. Er det noen som merker noe på buspar. Er buspar en grei medisin mot angst? Jeg har generell angst, sosial angst og depresjon. Tusen takk for svar. Også tror jeg at buspar er en annen slags medisin enn de jeg har prøvd, men jeg er ikke sikker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309929-nhd-buspar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.