Gjest ellers snill pike Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har diagnosen PTSL. Har tatt remeron (AD) i 1,5 år. I fjor høst begynte jeg også på cipralex p.g.a angst. Nå i vår har jeg hatt noen utbrudd om en kan kalle det det. En kveld på byen har endt i to innbrudd (har bare brutt meg inn, ikke stjålet). Jeg knuste også en rute for å få tak i lighter til sigarettene mine :-/ Fatter ikke hva som har gått av meg. Noen ganger har det gått helt fint å gå ut, men etter den siste raiden min holder jeg meg hjemme resten av sommeren. Drikker også veldig mye... Men nå lurer jeg på om jeg har en forklaring. Føler meg flat og tom innvendig. Er på en måte desperat etter et eller annet, men vet ikke hva. Nå lurer jeg på om det er denne tomheten som har fått meg til å gå bananas og til å fri til akhol hver kveld. Har akkurat sluttet med remeron, så kanskje får jeg mindre impulser på bare cipralex? I går ville jeg dø der og da. Men i dag er livet bare herlig, fryd og glede. Snakk om å svinge... Setter stor pris på om noen kan dele egne erfaringer og tanker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309965-spr%C3%B8-av-antidepressiva/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.