Gjest anonym i dag2008910 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har slitt i mange år med alvorlig anoreksi og depresjon. Selvskading og suicidforsøk. Jeg er nå blitt mye bedre og sluttet for 9 måneder siden på Fontex, men jeg sliter enda med nedstemthet til tider, jeg er mye sliten og gråter lett over ingenting. Jeg har også mange negative tanker og det gjør ikke kjærlighetslivet lett når jeg tar meg nær av alt mulig. Hvorfor vet jeg ikke bestandig jeg blir bare så lei meg for ingenting. Kan fontex hjelpe meg med å fjerne det? Jeg har lyst å være mindre nærtakende, men det er ikke snudd over natta merker jeg så kan jeg midlertidig gå på det til jeg lærer meg bedre teknikker for å unngå slikt? Eller er det en dum ting å gjøre, NHD, siden jeg ikke er på langt nær så deprimert som jeg var før? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310012-begynne-p%C3%A5-fontex-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.