Gå til innhold

Den humanistiske dimensjon

Anbefalte innlegg

Kommer over en interessandt artikkel, når eg surfa rundt på nettet.

Ved overlege Jon Geir Høyersten.

Hør bare her:

''Høyersten er opptatt av å vektlegge den humanistiske dimensjonen i psykiatrien når han underviser leger.

-Jeg tror det er viktig å kjenne til religion, litteratur, kunst, kultur og historie for å bli en god psykiater.''

http://www.helse-bergen.no/tema/tema3/psykologiartikkel130603.htm

Ett åndsmenneske rett og slett, sannsynligvis ikkje mye Se & Hør, Hotell Cæsar & Pizza Grandiosa på den karen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310086-den-humanistiske-dimensjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Populære dager

Annonse

Annonse

Gjest Løveføtter

Da kan du kanskje bruke (den påståtte) intelligensen din og venligst forklare meg hvordan du har tenkt å holde deg for ørene (2 stk antar eg) og øynene (2 stk ?) samtidig!?

Null problem... Du tar tommelen i øret, og de fire andre fingrene strekker du mot øynene...Klarte du det?

Ps jeg er ikke kokt ørret, bare smart;-)

Null problem... Du tar tommelen i øret, og de fire andre fingrene strekker du mot øynene...Klarte du det?

Ps jeg er ikke kokt ørret, bare smart;-)

Det er det ingen tvil om, at du er smart mener eg, men eg er enda smartere...

For eg brukte lillefingre til å holde meg for nesa samtidig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...