Gå til innhold

NHD: lite søvn. BP 1 lidelse. Lege på ferie.

Anbefalte innlegg

Gjest liten løve

Hei:) Jeg våkner tidligere og tidligere for hver natt som går. Søvnen har vært stabilt på fire timer natta i det siste. I natt noe mindre, våknet 02.30. Altså 3,5 timer. Har brukt "natta/morgenkvisten" til å vaske badet. Deilig å ha det rent rundt seg. Føler meg ikke noe "høy", men ettersom jeg har hatt hypomanier og manier uten psykose så er jeg litt obs, selv om jeg ikke har hatt noen oppturer siden 2005. Bare noen depresjoner etter det.

Jeg er også helt uten sultfølelse for tiden. Medisiner: Fontex 40mg, Sobril 25mg (søvn), Melatonin (søvn).

Skal jeg begynne å ta sovetabeletter? Jeg er jo ikke trett og uopplagt?

Har Nozinan som jeg kan ta, og også Flunipam om det er helt krise.

Råd?

Fortsetter under...

Hei liten løve:-)

Jeg tenkte i går når jeg leste innleggene du har skrevet her på dol de siste dagene, at det var noe usedvanlig intenst over måten du skrev på. Lurte litt på om du var i ferd med å bli manisk, men ville ikke kommentere på det siden du ikke selv hadde sagt noe om det.

Håper du får nok søvn til natten (selv om det sikkert blir veldig fint og rent hos deg med all denne energien...*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...