Gå til innhold

livet er herlig!

Anbefalte innlegg

jeg vil leve
Skrevet

jeg er en dame på 34 år som har hatt en del traumer som er påført meg i livet, ( slik som mange andre her inne )

men jeg er glad jeg har jobbet og slitt for å ikke bli sittene fast i min egen lidelse og selvmedlidenhet.

jeg ville ikke godta at livet skulle være slik, jeg ville ha det bra ,ikke sitte på en rosa sky men stå opp og ta imot dagen på en fornuftig måte, ikke la alle følelsenne styre hva jeg skal gjøre.

men jeg er enig i hva nhd sier, det er mye jobbing og selv om man ikke vil så er det best å høre på ekspertenne.

vi tror mange ganger at vi er eksperte i vårt eget liv, men det har i alle fall vist meg at den ekspertisen sitter ikke i alle følelsenne men fornuften. og når vi ikke har det så greit er det ok å la andre få ta de avgjørelsenne på hva som er best.

ikke gi opp det vil jeg si til alle. alle dagenne med slit alt er verd det om man kan få det slik som jeg har det nå...

lykke til til alle sammen og jeg får håpe dere får en fin fin sommer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Jente31
Skrevet

Takk for et fint og oppmuntrende innlegg :-)

Skrevet

Så bra å se at det går an å ha et bra liv selv om livet ikke har gått på skinner hele tiden. Jeg også har det virkelig bra og har tenkt å nyyyte dette så mye jeg kan :-). En lang fin sommer til deg også :-))

Skrevet

Er det spesielle mål du har oppnådd eller har du bare lært deg å tenke mer konstruktivt eller har du fått god hjelp av medisiner? Det hadde vært interessant å høre hvordan du jobber med deg selv. Jeg selv leser selvhjelpsbøker, trener, er sosial med de jeg kan være sosial med eller så tvinger jeg meg til å være mest mulig aktiv. Jeg er stolt over at jeg greier meg uten medisiner, men vet ikke om det er riktig. Men jeg har alltid vært skeptisk til medisiner.

jeg vil leve
Skrevet

Er det spesielle mål du har oppnådd eller har du bare lært deg å tenke mer konstruktivt eller har du fått god hjelp av medisiner? Det hadde vært interessant å høre hvordan du jobber med deg selv. Jeg selv leser selvhjelpsbøker, trener, er sosial med de jeg kan være sosial med eller så tvinger jeg meg til å være mest mulig aktiv. Jeg er stolt over at jeg greier meg uten medisiner, men vet ikke om det er riktig. Men jeg har alltid vært skeptisk til medisiner.

gjør mye som deg trener er sammen med possitive mennesker.sørger for å ha tid til meg selv og passer på de som betyr mest for meg.

men gjør også det i livet som man ikke vil gjøre.

jeg har god hjelp av medisiner og er vel en av de som har prøvd det meste av det som finnes.

men ting tar tid rom ble ikke bygget på en dag og til slutt fant jeg en medisin som funket for meg.

men mest av alt så har jeg jobbet meg igjennom og sakte men sikkert har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å bevise noe, jeg trenger ikke være slik som alle vil at jeg skal være, jeg er ikke mindre verd en noen andre. jeg er like redd mange ganger har en masse angst men det er greit.

men angsten styrer ikke meg hele tiden lengre.

for min del har jeg brukt mange år men det har søren meg vert værd det for den kunnskapen jeg sitter inne med nå er verdifull.

men skal ikke skryte på meg at jeg har gjort det alene har hatt god hjelp fra meget dyktige behandlere som har sett meg og hjulpet meg.

men jeg har troen på livet og det er det viktigste.

Skrevet

gjør mye som deg trener er sammen med possitive mennesker.sørger for å ha tid til meg selv og passer på de som betyr mest for meg.

men gjør også det i livet som man ikke vil gjøre.

jeg har god hjelp av medisiner og er vel en av de som har prøvd det meste av det som finnes.

men ting tar tid rom ble ikke bygget på en dag og til slutt fant jeg en medisin som funket for meg.

men mest av alt så har jeg jobbet meg igjennom og sakte men sikkert har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å bevise noe, jeg trenger ikke være slik som alle vil at jeg skal være, jeg er ikke mindre verd en noen andre. jeg er like redd mange ganger har en masse angst men det er greit.

men angsten styrer ikke meg hele tiden lengre.

for min del har jeg brukt mange år men det har søren meg vert værd det for den kunnskapen jeg sitter inne med nå er verdifull.

men skal ikke skryte på meg at jeg har gjort det alene har hatt god hjelp fra meget dyktige behandlere som har sett meg og hjulpet meg.

men jeg har troen på livet og det er det viktigste.

Hva slags behandlingsform har du fått?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...