Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor og hvem reiser dere med? jeg har vært på vennetur til kreta, og drar sannsynligvis med kjæresten til Portugal i august,fant en veldig billig tur dit..gleeder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har lyst å reise til Skagen med sønnen min, og være der lenge.

Men om ikkje eg får orden på økonomien snart, så blir det nok en spasertur rundt huset i stedenfor.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg skal en helg med familien til Vestfold, og to uker til Hellas med kjæresten.

Skrevet

Jeg var i Nederland med venner i juni og snart skal jeg opp til Nord-Norge i en ukes tid med sønnen min og brødrene mine. I august flytter jeg til England, så noe mer ferie blir det ikke tid til denne sommeren :)

Gjest mora2
Skrevet

Reiser på festival i morgen med venner.

Konsert i Oslo, også med venner.

Også blir det nok enda en festival i første helga i august. :0)

Skal på hytteturer med ungene, og bo leilighet ved sjøen i neste uke! Deilig! :0)

Alt blir med venner. De er den familien vi velger selv.

AneM1365380603
Skrevet

Vi skal til en familiepark i hardanger sammen med en doler og hennes familie. Vi ferierte sammen med dem i fjor også, noe som var utrolig kjekt for både store og små.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Vi skal til en familiepark i hardanger sammen med en doler og hennes familie. Vi ferierte sammen med dem i fjor også, noe som var utrolig kjekt for både store og små.

Jeg skal også til en familiepark i Hardanger i sommer ;o)

Først skal mor pleie seg selv med ei uke i Tallinn med ei venninne.

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1215626814' post='3917762]

Jeg skal også til en familiepark i Hardanger i sommer ;o)

Først skal mor pleie seg selv med ei uke i Tallinn med ei venninne.

Jasså?-) Har dere vært der før? Vi var der for 2 år siden. Vi trivdes så godt at alle ville tilbake i år.

Vi skal heller ikke dit sånn akkurat med det samme, så kanskje det er flere dolere der :) Vi skal bo på en campingplass med noe veldig fornøyelig rett over veien.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jasså?-) Har dere vært der før? Vi var der for 2 år siden. Vi trivdes så godt at alle ville tilbake i år.

Vi skal heller ikke dit sånn akkurat med det samme, så kanskje det er flere dolere der :) Vi skal bo på en campingplass med noe veldig fornøyelig rett over veien.

Det er mange år siden jeg var der sist, og det er pusset opp i ettertid. Har hørt at det er blitt så bra, dermed vil jeg jo se selv hvordan det har forandret seg.

Vi kan kjøre direkte fra mamma, men den campingen har jeg bodd mye på, dog ikke for å gå over veien, men for å være med på festlige lag på selve campingen. Det var hjemmelaget eplecider og torader, vi feiret rett og slett at epleblomstrene var i blomst. He he, det var tider.

Nå om dagen blir det mer slike fornøyeligheter over veien ;o)

Mamma og lillesøster drar faktisk og bor i telt der om sommeren ei natt og to, selv om de bare er en liten kjøretur unna.

Mista nikket
Skrevet

Jeg og gemalen drar på 4 ukers tur til en gresk øy om noen uker. Har gjort det de siste årene. Gjør det for å sikre oss en god og varm sommerferie. Ikke alltid like heldig med været her hjemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...