Gjest trenger hjelp snarest Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Jeg bor i en leilighet som jeg har fått kommunal garanti for i stedenfor 3 mnd depositum. Hva skjer dersom kjæresten min flytter inn? Må vi da betale depositum, eller gjelder fortsatt den kommunale garantien? 0 Siter
mrxx Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Er det du som står som leietager, så er det, det de forholder seg til. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Hverken garanti eller depositum endrer seg om ikke husleien endrer seg. Så om det er greit for de som eier leiligheten at h*n flytter inn, så er det ikke noe problem 0 Siter
Skogstrollet Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Er det noen som vil leie ut til noen med sosial garanti altså? Har sett flere annonser hvor det står "kommunal garanti godtas ikke!". 0 Siter
Gjest ting er ikke så vanskelig som du tror Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Er det noen som vil leie ut til noen med sosial garanti altså? Har sett flere annonser hvor det står "kommunal garanti godtas ikke!". Ja, det er veldig veldig mange som leier ut til folk som har sosial garanti. Jeg jobber på sosialkontor, og skriver stadig vedtak på "garanti for depositum". De aller aller fleste utleiere i kommunen der jeg jobber godtat det. Tror jeg har vært borti kun to utleiere hvor det var et problem. 0 Siter
Skogstrollet Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Ja, det er veldig veldig mange som leier ut til folk som har sosial garanti. Jeg jobber på sosialkontor, og skriver stadig vedtak på "garanti for depositum". De aller aller fleste utleiere i kommunen der jeg jobber godtat det. Tror jeg har vært borti kun to utleiere hvor det var et problem. Har lest om at utleiere som har hatt problemer med å få utbetalt noe fra sosialkontoret. Kanskje derfor folk er skeptiske. 0 Siter
Skogstrollet Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Ja, det er veldig veldig mange som leier ut til folk som har sosial garanti. Jeg jobber på sosialkontor, og skriver stadig vedtak på "garanti for depositum". De aller aller fleste utleiere i kommunen der jeg jobber godtat det. Tror jeg har vært borti kun to utleiere hvor det var et problem. http://forum.kvinneguiden.no/lofiversion/index.php/t294370.html 0 Siter
Skogstrollet Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Ja, det er veldig veldig mange som leier ut til folk som har sosial garanti. Jeg jobber på sosialkontor, og skriver stadig vedtak på "garanti for depositum". De aller aller fleste utleiere i kommunen der jeg jobber godtat det. Tror jeg har vært borti kun to utleiere hvor det var et problem. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.3761810 0 Siter
Gjest ting er ikke så vanskelig som du tror Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 http://forum.kvinneguiden.no/lofiversion/index.php/t294370.html Tydeligvis forskjell fra kommune til kommune på det området også, som på så mange andre området. I alle kommunen jeg har jobbet har garantien dekket også andre ting enn manglende husleie. Det utarbides en befaringsrapport når noen flytter inn, og utifa den ser man om noe skal dekkes når de flytter ut. Men du har helt sikkert ikke engang sjekket hva som dekkes i din kommune. Du har bare bestemt deg for at ting er helt umulig for deg, du, stakkars. 0 Siter
Skogstrollet Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Tydeligvis forskjell fra kommune til kommune på det området også, som på så mange andre området. I alle kommunen jeg har jobbet har garantien dekket også andre ting enn manglende husleie. Det utarbides en befaringsrapport når noen flytter inn, og utifa den ser man om noe skal dekkes når de flytter ut. Men du har helt sikkert ikke engang sjekket hva som dekkes i din kommune. Du har bare bestemt deg for at ting er helt umulig for deg, du, stakkars. ''du, stakkars'' Sier du det samme til dine klienter? 0 Siter
Skogstrollet Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Tydeligvis forskjell fra kommune til kommune på det området også, som på så mange andre området. I alle kommunen jeg har jobbet har garantien dekket også andre ting enn manglende husleie. Det utarbides en befaringsrapport når noen flytter inn, og utifa den ser man om noe skal dekkes når de flytter ut. Men du har helt sikkert ikke engang sjekket hva som dekkes i din kommune. Du har bare bestemt deg for at ting er helt umulig for deg, du, stakkars. Du har helt rett. Jeg vil heller bo i telt enn å gå på sosialkontoret og risikere å møte på slike mennesker som deg. 0 Siter
Gjest ting er ikke så vanskelig som du tror Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 ''du, stakkars'' Sier du det samme til dine klienter? Nei, overhodet ikke. Der er jeg på jobb, og det er jeg ikke her. Men nå er det få av de som kommer som klienter som snakker/skriver slik som du skriver her også, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.