Gå til innhold

SVETTE

Anbefalte innlegg

Gjest none6578
Skrevet

Har hørt om tabletter mot svetting

(som skal gjøre at du ikke svetter så mye), men lurer på hva disse

tablettene heter?

fryktelig plaget uansett hva jeg gjør... rinner av meg nesten, og jeg

er til og med kvinne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du sikkert til fastlegen. Kan tenke meg at slike tabletter er reseptbelagt. ;o)

Skrevet

Dette kan jo være et veldig stort problem, og det finnes en del man kan gjøre med det. Deriblandt operasjoner.

Dersom problemet er lite. F.eks. at du svetter mye under armene, så finnes det en type deodorant på apoteket som hjelper på dette problemet. Den fungerer bra. Ikke en deo for å forhindre svettelukt, men en som faktisk gjør at du svetter mye mindre.

Skrevet

Dette kan jo være et veldig stort problem, og det finnes en del man kan gjøre med det. Deriblandt operasjoner.

Dersom problemet er lite. F.eks. at du svetter mye under armene, så finnes det en type deodorant på apoteket som hjelper på dette problemet. Den fungerer bra. Ikke en deo for å forhindre svettelukt, men en som faktisk gjør at du svetter mye mindre.

Men operasjoner for svetting, var ikke det veldig risikabelt? Og som kunne ødelegge andre deler av kroppen?

Mener bare å huske det var et program om det..... :o)

Skrevet

Men operasjoner for svetting, var ikke det veldig risikabelt? Og som kunne ødelegge andre deler av kroppen?

Mener bare å huske det var et program om det..... :o)

Jeg har bare hørt og lest litt om det. Så der kan jeg ikke bidra med mer informasjon.

candyqueen_83
Skrevet

Har du prøvd aluminiumklorid? En roll-on du smører på der du vet du svetter. Den virker.

Gjest none6578
Skrevet

Har du prøvd aluminiumklorid? En roll-on du smører på der du vet du svetter. Den virker.

nei, ikke prøvd det.. blir et ikke fuktig når det haes på?

Gjest none6578
Skrevet

det er ikke kun under armene. eller,

det er egentli der jeg svetter minst..

svetter mye i ansiktet og på ryggen.

candyqueen_83
Skrevet

nei, ikke prøvd det.. blir et ikke fuktig når det haes på?

Det tørker ganske fort, smører på om kvelden. Jeg bruker det bare under armene,sjelden jeg blir fuktig da. Om jeg skulle bli det så lukter det hvertfall ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...