Gjest none6578 Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Har hørt om tabletter mot svetting (som skal gjøre at du ikke svetter så mye), men lurer på hva disse tablettene heter? fryktelig plaget uansett hva jeg gjør... rinner av meg nesten, og jeg er til og med kvinne.. 0 Siter
Kammilla Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Da må du sikkert til fastlegen. Kan tenke meg at slike tabletter er reseptbelagt. ;o) 0 Siter
Speak Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Dette kan jo være et veldig stort problem, og det finnes en del man kan gjøre med det. Deriblandt operasjoner. Dersom problemet er lite. F.eks. at du svetter mye under armene, så finnes det en type deodorant på apoteket som hjelper på dette problemet. Den fungerer bra. Ikke en deo for å forhindre svettelukt, men en som faktisk gjør at du svetter mye mindre. 0 Siter
Kammilla Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Dette kan jo være et veldig stort problem, og det finnes en del man kan gjøre med det. Deriblandt operasjoner. Dersom problemet er lite. F.eks. at du svetter mye under armene, så finnes det en type deodorant på apoteket som hjelper på dette problemet. Den fungerer bra. Ikke en deo for å forhindre svettelukt, men en som faktisk gjør at du svetter mye mindre. Men operasjoner for svetting, var ikke det veldig risikabelt? Og som kunne ødelegge andre deler av kroppen? Mener bare å huske det var et program om det..... ) 0 Siter
Speak Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Men operasjoner for svetting, var ikke det veldig risikabelt? Og som kunne ødelegge andre deler av kroppen? Mener bare å huske det var et program om det..... ) Jeg har bare hørt og lest litt om det. Så der kan jeg ikke bidra med mer informasjon. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Har du prøvd aluminiumklorid? En roll-on du smører på der du vet du svetter. Den virker. 0 Siter
Gjest none6578 Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Har du prøvd aluminiumklorid? En roll-on du smører på der du vet du svetter. Den virker. nei, ikke prøvd det.. blir et ikke fuktig når det haes på? 0 Siter
Gjest none6578 Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Dette kan jo være et veldig stort problem, og det finnes en del man kan gjøre med det. Deriblandt operasjoner. Dersom problemet er lite. F.eks. at du svetter mye under armene, så finnes det en type deodorant på apoteket som hjelper på dette problemet. Den fungerer bra. Ikke en deo for å forhindre svettelukt, men en som faktisk gjør at du svetter mye mindre. det er ikke kun under armene. eller, det er egentli der jeg svetter minst.. svetter mye i ansiktet og på ryggen. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 nei, ikke prøvd det.. blir et ikke fuktig når det haes på? Det tørker ganske fort, smører på om kvelden. Jeg bruker det bare under armene,sjelden jeg blir fuktig da. Om jeg skulle bli det så lukter det hvertfall ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.