Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gikk opp for meg for to timer siden. Fram til da hadde jeg torsdag, jeg. Gudbedre.

Blir dere så fjerne når dere har ferie?

Gjest togli
Skrevet

Jeg er glad gubben ikke har begynt ferien ennå, så klarer jeg å holde sånn noenlunde kontroll på dagene. Ungene lar meg ikke glemme at det er lørdag idag. Lørdag betyr sjokoladepålegg på brødskiva og lørdagsgodter ;-)

Skrevet

Jeg er glad gubben ikke har begynt ferien ennå, så klarer jeg å holde sånn noenlunde kontroll på dagene. Ungene lar meg ikke glemme at det er lørdag idag. Lørdag betyr sjokoladepålegg på brødskiva og lørdagsgodter ;-)

Hehe, nå ser jeg at det til og med hadde rukket å bli lørdag da jeg postet innlegget. Du milde, jeg tror det begynner å bli nok ferie på meg. På den andre siden, det er vel bra at man greier å koble så fullstendig av?;)

Ja, du sier noe. De spørs om ikke sønnen i huset hadde minnet meg på vilken dag det er. De holder styr på det med godteriet:)

Gjest Går litt i surr ja.
Skrevet

JA!

På onsdag var det torsdag og fredag var det torsdag. Og plutselig var det fredag :P Slå den du hehe

Skrevet

JA!

På onsdag var det torsdag og fredag var det torsdag. Og plutselig var det fredag :P Slå den du hehe

Og nå er det til og med lørdag, hehe. Godt å høre at jeg ikke er alene om å surre det til:)

Skrevet

Ja, så fjern blir jeg også. Jeg innbiller meg ofte at det er en annen dag enn det er, og datoene har jeg absolutt ikke styr på. Ettersom jeg har barselspermisjon har jeg vært sånn ganske lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...