Gå til innhold

Hjemmebleking eller ..


Gjest siiiiiiimmmeppll

Anbefalte innlegg

Gjest siiiiiiimmmeppll

..har for en stund sidn kjøpt hjemmeblekings utstyr som skulle være tilsvarende det en tannlege bruker. Men måtte droppe å belek tennene ifjor pga.en infeksjon eller noe i fremtannen,måtte vertfall ha antibiotika osv og se det an litt...er usikker på om dette er helt bra igjen nå,kan jeg bestille time hos tannlege og ta med blekemiddelet jeg har tenkt å bruke for å spørre ham?Eller vil jeg få som svar at det er best å gjøre hos tannlege?Betalte 800 kr for det så har lyst å bruke det hvis tennene mine er "klare" for det....har litt tannsten,også fremme på tennene,vet ikke om det anbefales å bleke tennene da?

Tannlegen min har også snakket om å kunne få erstatning for sånne plater,husker ikke hva de heter..men skulle sette det på tennene for å skjule tannstenen på framtennene...og jeg kunne få det dekket pga.at forskjellen fra der det var tannsten og ikke var så stor..!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...