cathlin Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Hvilken bok bør jeg begynne å lese av han? er alle like gode? Har lest veldig lite bøker de siste årene og er ikke helt med i den skjønnlitterære verden lengre, men hører mange som sier at hans bøker er noe å glede seg til. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 De _må_ leses i rekkefølge ellers mister du masse viktig info. ) 1. Menn som hater kvinner 2. Jenta som lekte med ilden 3. Luftslottet som sprengtes Jeg synes det tok litt tid (100-150 sider) før det løsnet skikkelig i den første boka så vær tålmodig! 0 Siter
cathlin Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Skrevet 23. juli 2008 De _må_ leses i rekkefølge ellers mister du masse viktig info. ) 1. Menn som hater kvinner 2. Jenta som lekte med ilden 3. Luftslottet som sprengtes Jeg synes det tok litt tid (100-150 sider) før det løsnet skikkelig i den første boka så vær tålmodig! Hjertelig:-) 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 De _må_ leses i rekkefølge ellers mister du masse viktig info. ) 1. Menn som hater kvinner 2. Jenta som lekte med ilden 3. Luftslottet som sprengtes Jeg synes det tok litt tid (100-150 sider) før det løsnet skikkelig i den første boka så vær tålmodig! Eg leste ferdig "Mannen som hater kvinner" i går. Steikende kjekk bok. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Eg leste ferdig "Mannen som hater kvinner" i går. Steikende kjekk bok. ) Bok nr. 2 er enda bedre, bok nr 3 strevde jeg litt med før den tok av, men god den og! 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Bok nr. 2 er enda bedre, bok nr 3 strevde jeg litt med før den tok av, men god den og! *gleder meg* ) 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 De _må_ leses i rekkefølge ellers mister du masse viktig info. ) 1. Menn som hater kvinner 2. Jenta som lekte med ilden 3. Luftslottet som sprengtes Jeg synes det tok litt tid (100-150 sider) før det løsnet skikkelig i den første boka så vær tålmodig! Hmm, jeg har begynt på boka flere ganger, men gitt opp fordi jeg synes den virker kjedelig. Ikke forstått hva alle skryter sånn av:o) Men den blir mer fengende utover altså? Da får jeg kanskje gi den en sjanse til..Jeg er utålmodig, bøker må gripe meg med en gan, ellers slenger jeg de fra meg! 0 Siter
suzann1365381182 Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 De _må_ leses i rekkefølge ellers mister du masse viktig info. ) 1. Menn som hater kvinner 2. Jenta som lekte med ilden 3. Luftslottet som sprengtes Jeg synes det tok litt tid (100-150 sider) før det løsnet skikkelig i den første boka så vær tålmodig! ''Jeg synes det tok litt tid (100-150 sider) før det løsnet skikkelig i den første boka så vær tålmodig!'' Herlighet. Den tålmodigheten mangler jeg! 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 De _må_ leses i rekkefølge ellers mister du masse viktig info. ) 1. Menn som hater kvinner 2. Jenta som lekte med ilden 3. Luftslottet som sprengtes Jeg synes det tok litt tid (100-150 sider) før det løsnet skikkelig i den første boka så vær tålmodig! Klart det tar tid før noe løsner for deg. Ting tar tid, også for tilbakestående. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.