Gå til innhold

Vondt etter tanntrekking


Onsdag1365380628

Anbefalte innlegg

Onsdag1365380628

Jeg trakk en jeksel for snart 3 uker siden og det gjør fremdeles vondt i "hullet" og området rundt.Jeg måtte ha smertestillende dag og natt i ti dager etter inngrepet. Tannlegen har ferie så jeg ser det an og håper på bedring..men det gjør vondt og jeg lurer på om andre har opplevd noe sånt? Det er en slags tannverk på et vis, og ikke bare vondt ved berøring. Har brukt corsodyl. Når jeg ser i et speil er det et gapende hull der tanna har vært, rødt og hovent. Jeg trakk en annen jeksel også, men der er hullet nesten borte og jeg kan både pusse og tygge på normalt vis. Har noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...