Gå til innhold

Dobørsten

Anbefalte innlegg

Gjest dovaskeren
Skrevet

Er det vanlig å vaske dobørsten og skåla den står i når den er skitten eller kjøper man ny?

Skrevet

Jeg pleide å kjøpe ny når busta på kosten ble misfarget og ekkel, men nå har vi en med svart bust så den holder jo fargen i evigheter. *Hehe* Har hatt den ett års tid tror jeg, må vel kjøpe ny om jeg husker det når jeg finner en ny med svart bust.

Gjest black_F:P
Skrevet

Jeg pleide å kjøpe ny når busta på kosten ble misfarget og ekkel, men nå har vi en med svart bust så den holder jo fargen i evigheter. *Hehe* Har hatt den ett års tid tror jeg, må vel kjøpe ny om jeg husker det når jeg finner en ny med svart bust.

jeg gjør det samme med truser,bruker svarte...skifter selvfølgelig daglig,men jeg har liten lyst til å se det som evt kommer ut...litt samme greia

Skrevet

Eg vet ikkje ka som er vanlig, men eg har to (nå) en flott eksklusiv som bare henger til pynt og en "på lur" som eg vasker dassen med, den har eg tenkt å bytte innimellom (skåla til dobørsten vasker eg innimellom).

Gjest imzedimze
Skrevet

jeg veksler litt på...

legger den i klorinoppløsning og vasker den, eller kjøper ny..

suzann1365381182
Skrevet

Du tar den regelmessig i en bøtte klorvann, så er den ren og pen.

Skrevet

En runde i oppvaskmaskinen på høyeste temperatur, og dobørsten er som ny!

Gjest mandolina
Skrevet

Oppvaskmaskinen var da det siste stedet, jeg ville plassere en dobørste, nei da kjøper jeg hellere ny, og det gjør jeg ganske ofte.

Hilsen

Skrevet

Du kødder?? Pjuk....

Nei, dobørster er forbruksvare. Jeg kjøper ny når den begynner å bli disgusting.

Skrevet

På min do børste kan man bytte ut kun busten når den blir for skitten. himla greit :0)

Gjest Grønn iris
Skrevet

ehhhh... du kan umulig mene at du faktisk plasserer dobørsten i oppvaskmaskina!!

Ja jeg ser jo et ved høyeste temp (90 grader formoder jeg) så vil seff alle bakterier drepes og sånt, men seriøst... Så utrolig uappetittelig! *frysninger*

Skrevet

Og det finner du på Ikea... :)

Gjest ViViola
Skrevet

Kjøper ny - jevnlig! Dobørster koster ingenting f.eks. på Ikea, kunne ikke ramle meg inn å sette i gang å vaske den dingsen der. Særdeles ikke i oppvaskmaskina!

Skrevet

Du kødder?? Pjuk....

Nei, dobørster er forbruksvare. Jeg kjøper ny når den begynner å bli disgusting.

;)))

Gjest Elextra
Skrevet

Har på en dæsj klor, så holder den seg pen lenge.

Den skyldes uansett grundig i do ved større vask, så særlig "misfarget" pleier den ikke være.

Skrevet

Kjøper ny - jevnlig! Dobørster koster ingenting f.eks. på Ikea, kunne ikke ramle meg inn å sette i gang å vaske den dingsen der. Særdeles ikke i oppvaskmaskina!

Å?

:-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...