Gjest dovaskeren Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Er det vanlig å vaske dobørsten og skåla den står i når den er skitten eller kjøper man ny? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Jeg pleide å kjøpe ny når busta på kosten ble misfarget og ekkel, men nå har vi en med svart bust så den holder jo fargen i evigheter. *Hehe* Har hatt den ett års tid tror jeg, må vel kjøpe ny om jeg husker det når jeg finner en ny med svart bust. 0 Siter
Gjest black_F:P Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Jeg pleide å kjøpe ny når busta på kosten ble misfarget og ekkel, men nå har vi en med svart bust så den holder jo fargen i evigheter. *Hehe* Har hatt den ett års tid tror jeg, må vel kjøpe ny om jeg husker det når jeg finner en ny med svart bust. jeg gjør det samme med truser,bruker svarte...skifter selvfølgelig daglig,men jeg har liten lyst til å se det som evt kommer ut...litt samme greia 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Eg vet ikkje ka som er vanlig, men eg har to (nå) en flott eksklusiv som bare henger til pynt og en "på lur" som eg vasker dassen med, den har eg tenkt å bytte innimellom (skåla til dobørsten vasker eg innimellom). 0 Siter
Gjest imzedimze Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 jeg veksler litt på... legger den i klorinoppløsning og vasker den, eller kjøper ny.. 0 Siter
suzann1365381182 Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Du tar den regelmessig i en bøtte klorvann, så er den ren og pen. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 En runde i oppvaskmaskinen på høyeste temperatur, og dobørsten er som ny! 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 En runde i oppvaskmaskinen på høyeste temperatur, og dobørsten er som ny! Oppvaskmaskinen var da det siste stedet, jeg ville plassere en dobørste, nei da kjøper jeg hellere ny, og det gjør jeg ganske ofte. Hilsen 0 Siter
AAA Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 En runde i oppvaskmaskinen på høyeste temperatur, og dobørsten er som ny! Du kødder?? Pjuk.... Nei, dobørster er forbruksvare. Jeg kjøper ny når den begynner å bli disgusting. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 På min do børste kan man bytte ut kun busten når den blir for skitten. himla greit :0) 0 Siter
Gjest Grønn iris Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 En runde i oppvaskmaskinen på høyeste temperatur, og dobørsten er som ny! ehhhh... du kan umulig mene at du faktisk plasserer dobørsten i oppvaskmaskina!! Ja jeg ser jo et ved høyeste temp (90 grader formoder jeg) så vil seff alle bakterier drepes og sånt, men seriøst... Så utrolig uappetittelig! *frysninger* 0 Siter
miia Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Jeg pleide å kjøpe ny når busta på kosten ble misfarget og ekkel, men nå har vi en med svart bust så den holder jo fargen i evigheter. *Hehe* Har hatt den ett års tid tror jeg, må vel kjøpe ny om jeg husker det når jeg finner en ny med svart bust. Og det finner du på Ikea... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Kjøper ny - jevnlig! Dobørster koster ingenting f.eks. på Ikea, kunne ikke ramle meg inn å sette i gang å vaske den dingsen der. Særdeles ikke i oppvaskmaskina! 0 Siter
fyrlykt Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Du kødder?? Pjuk.... Nei, dobørster er forbruksvare. Jeg kjøper ny når den begynner å bli disgusting. )) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Har på en dæsj klor, så holder den seg pen lenge. Den skyldes uansett grundig i do ved større vask, så særlig "misfarget" pleier den ikke være. 0 Siter
org Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Kjøper ny - jevnlig! Dobørster koster ingenting f.eks. på Ikea, kunne ikke ramle meg inn å sette i gang å vaske den dingsen der. Særdeles ikke i oppvaskmaskina! Å? :-))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.