Gå til innhold

Hjelp meg!

Gjest Noen som har opplevd lignende?

Anbefalte innlegg

Gjest Noen som har opplevd lignende?
Skrevet

Har nå gått tre uker siden fødselen, men jeg har fortsatt ikke fått igjen følelsen i urinblæren. Kjenner bare at jeg må tisse. Har ikke noe følelse i urinblæren, merker ikke når det er fult og heller ikke når det er tomt.

Noen som har vært gjennom det samme? Og ordnet det seg?

Gjest bareentanke
Skrevet

Du skriver at du kjenner at du må tisse - hva annet forventer du å kjenne? Mener du at du ikke kjenner noe hvis du trykker på blæren?

Skrevet

Knip og knip. Gå på do hver 2.time, så vil det nok ordne seg. Husker at jeg ikke hadde 100% kontroll på blæra etter en fødsel, ja. Ordna seg dog innen et par måneder.

Gjest Noen som har opplevd noe lignende?
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1217628295' post='3926923]

Knip og knip. Gå på do hver 2.time, så vil det nok ordne seg. Husker at jeg ikke hadde 100% kontroll på blæra etter en fødsel, ja. Ordna seg dog innen et par måneder.

Godt å høre at det ordnet seg for deg Lotte, håper det ordner seg for meg også. Det er ikke noe gøy å rundt slik. Jeg merker at jeg må på do pga at jeg jeg får sånn tisse følelse, men har ikke noe følelse i urinblæren. Merker heller ikke at den tømmes eller når den er full.

Brukte epidural og vakum under fødsel, kanskje derfor jeg sliter med dette.

Skrevet

Du skriver at du kjenner at du må tisse - hva annet forventer du å kjenne? Mener du at du ikke kjenner noe hvis du trykker på blæren?

Ja har ingen følelse i blæren. .Dvs før så kjente jeg at den ble tom eller at jeg måtte på do.

Skrevet

Jeg hadde det slik også, med meg gikk det over. Men var veldig irriterende å ha det slik.

Gjør knipeøvelser. :)

Skrevet

Jeg hadde det slik også, med meg gikk det over. Men var veldig irriterende å ha det slik.

Gjør knipeøvelser. :)

Jeg har hørt at knipeøvelser skal være bra. Men hvor lenge skal man knipe. Skal man knipe også slippe taket, eller holde noen sekunder. Er helt grønn på det området.

Var det bare knipingen som hjalp deg, eller måtte du gjøre noe annet også?

Gjest knip knip :)
Skrevet

Jeg har hørt at knipeøvelser skal være bra. Men hvor lenge skal man knipe. Skal man knipe også slippe taket, eller holde noen sekunder. Er helt grønn på det området.

Var det bare knipingen som hjalp deg, eller måtte du gjøre noe annet også?

Jeg kneip holdt to tre sek og slapp, Jeg slurvet veldig med det. Kunne vært mye flinkere. Ble faktisk bedre når jeg begynte å ha sex igjen. Kanskje det hjelper å få orgasme :P

så du får prøve deg frem :)

Gjest Lykke til
Skrevet

Har du hjemmet fra uke 30? der sto akkurat det du lurte på..

Det sto også at fra septmber av får du med dvd om knipeøvelser ved kjøp av tre Tena lady produkter, eller du kunne kjøpe den separat for kr 99.

Gjelder Apoter 1 og vitus apotek...

Ps, prøv å få tak i bladet. str i begynnelsen nede i høyre hjørne på venstre side..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...