Gå til innhold

TRØTT, SLAPP OG UVELL

Gjest lei av å være trøtt å sliten

Anbefalte innlegg

Gjest lei av å være trøtt å sliten

Hei! Jeg vet rett å slett ikke hvor jeg skal begynne. Men for å si det sånn så har jeg de siste 3 årene følt meg uvanlig trøtt, fysisk å psykisk sliten. Det har selvfølgelig gått gradvis, men her jeg sitter i dag, er hvær dag et ork, det å gå på jobb, rydde/vaske huset osv. Har slitt med alt for lavt stoffskifte, men det har ordnet seg nå, ettersom jeg fikk kontakt med spesialist. Han sa jeg ville komme meg når stoffskiftet var bra, men jeg føler ingen forbedring. Jeg begynner å tro at det må være noe annet som feiler meg, men det er ikke godt å forstå hva. Jeg sover hvær dag etter jeg har slitt meg på jobb, eller noe annet mindre anstrengene. Jeg jobber kun 50% for jeg orker ikke mer, å har 0 overskudd igjenn. Legen min sier bare, det er sånn alle føler seg, trøtt av varmen osv. men jeg føler meg sånn hele året. Spiser forholdsvis sundt, har trent mye med årene, men no føles det som det er slutten for meg. dette tar på psykisk å fysisk, og jeg har bevist meg selv at jeg blir ikke trøtt fordi jeg tenker så mye på det, men at jeg tenker mye på det fodri jeg er trøtt. Er bare så lei å sliten av hvordan dette påvirker livet mitt, det daglige, å mitt forhold med kjæresten min. Føler jeg trenger hjelp nå, før det blir forseint. Så vær så snill å hjelp meg!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311553-tr%C3%B8tt-slapp-og-uvell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...