Gå til innhold

Leamus i lår og rompe:-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg nødt til å spørre dere, for ingen jeg har pratet med forstår hva jeg mener! Er jeg så unormal mon tro?

Jeg trener aldri, men går ganske mye i skogen. (Det kvalifiserer vel egentlig for trening men) Jeg er absolutt ikke i god form, men til tider helt ok!

Men... Har jeg gått en time eller mer, og så stopper eller setter meg ned, så får jeg leamus i rompa og låra! Mange steder samtidig, i begge låra! Det føles som om en hel gjeng biller er på gang samtidig inni der:-/ Det skjer nesten hver gang, og varer kanskje ti minutter. Til kroppen får roet seg ned liksom...

Noen som har vært borti dette, eller veit hva det kommer av? Er det flesket som får sjokkramper fordi det blir ristet litt på? ;-)

Skrevet

Jeg har hørt det er celler som dør når man har slike små kramper..Om det stemmer vet jeg ikke... :0)

Gjest trolig
Skrevet

'' Er det flesket som får sjokkramper fordi det blir ristet litt på? ;-)''

Det tror jeg faktisk det er. Er du i dårlig form får musklene litt sjokk.

Skrevet

Jeg har hørt det er celler som dør når man har slike små kramper..Om det stemmer vet jeg ikke... :0)

Jahh, kanskje det er fettceller som dør:-) He he...

Skrevet

'' Er det flesket som får sjokkramper fordi det blir ristet litt på? ;-)''

Det tror jeg faktisk det er. Er du i dårlig form får musklene litt sjokk.

Usj, er jeg i så mye dårligere form enn alle andre altså? For ingen jeg har snakket med har noen gang kjent det! Skummelt! Hmm, kanskje jeg skal trille en tur i dag:-)

Skrevet

Jahh, kanskje det er fettceller som dør:-) He he...

Er nok det ja ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...