Anonym 82 Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Nå er jeg nødt til å spørre dere, for ingen jeg har pratet med forstår hva jeg mener! Er jeg så unormal mon tro? Jeg trener aldri, men går ganske mye i skogen. (Det kvalifiserer vel egentlig for trening men) Jeg er absolutt ikke i god form, men til tider helt ok! Men... Har jeg gått en time eller mer, og så stopper eller setter meg ned, så får jeg leamus i rompa og låra! Mange steder samtidig, i begge låra! Det føles som om en hel gjeng biller er på gang samtidig inni der:-/ Det skjer nesten hver gang, og varer kanskje ti minutter. Til kroppen får roet seg ned liksom... Noen som har vært borti dette, eller veit hva det kommer av? Er det flesket som får sjokkramper fordi det blir ristet litt på? ;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Jeg har hørt det er celler som dør når man har slike små kramper..Om det stemmer vet jeg ikke... :0) 0 Siter
Gjest trolig Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 '' Er det flesket som får sjokkramper fordi det blir ristet litt på? ;-)'' Det tror jeg faktisk det er. Er du i dårlig form får musklene litt sjokk. 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Skrevet 4. august 2008 Jeg har hørt det er celler som dør når man har slike små kramper..Om det stemmer vet jeg ikke... :0) Jahh, kanskje det er fettceller som dør:-) He he... 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Skrevet 4. august 2008 '' Er det flesket som får sjokkramper fordi det blir ristet litt på? ;-)'' Det tror jeg faktisk det er. Er du i dårlig form får musklene litt sjokk. Usj, er jeg i så mye dårligere form enn alle andre altså? For ingen jeg har snakket med har noen gang kjent det! Skummelt! Hmm, kanskje jeg skal trille en tur i dag:-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Jahh, kanskje det er fettceller som dør:-) He he... Er nok det ja ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.