Gjest Karlie Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Jeg har tenkt å bestille noe på nettet som blir på 203 kr inkl porto. Må jeg da betale toll avgift eller slipper jeg dette siden det er portoen som avgjør at jeg overstiger en sum på 200 kr? 0 Siter
birdie Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Det er selve varen som teller. Så lenge den er billigere enn 200 kroner slipper du avgift, men om den er over blir det avgift på den + portobeløpet. 0 Siter
Gjest netthandler Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Du betaler ikke toll på frakt, så den regnes ikke med. 0 Siter
Gjest Karlie Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Det er selve varen som teller. Så lenge den er billigere enn 200 kroner slipper du avgift, men om den er over blir det avgift på den + portobeløpet. Takk takk, da er det bare å bestille:-) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Les denne informasjonen før du bestiller. http://www.posten.no/Portal/ProdukterTjenesterA-AA/F/FortollingPrivat/ Hilsen 0 Siter
brilleslangen Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Men ikke glem at du kan bli belastet med mva hvis det er en vare som vanligvis er momsbelagt her til lands. 0 Siter
petter smart Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 For å komme under 200-kr grensen må frakten stå spesifisert. Hvis det kun står pris+frakt i ett må du betale. 0 Siter
Gjest Karlie Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Tror jeg misforstod litt først og nå ser det altså ut til at jeg antagelig MÅ betale avgift for det jeg har bestilt på nettet for 203 kr inkl porto... Jaja, sånn kan det gå. Kjipt å måtte betale så mye for en plakat:-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.