Gjest Lawen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 for et år siden fikk jeg vond i høyre arm, det var ikke så vond som nå, jeg har vært hos legen i 8 ganger, de finne ingen ting. jeg har prøvd voltarin, som virket ikke. engang fikk jeg en sprøyte i skulderen den var god, men det værte ikke så lenge bare 2-4 dager. Nå armen min eller skuldren min har blitt dårligere og dårligere, jeg kan ikke løfte det jeg vil, det gjør vond mest på morgen jeg må nesten bare armen min til den begynner å komme i gang. jeg vokner ofte om natte av smertene, det hjelper hvis jeg skifter min ligge stilling flere ganger om natta. det er like vond når jeg sitter i ro, da må jeg bevege armen min hver 3 minutt for å ungå smerter. det gjør vond også når det er kald. nå begynner jeg på skolen igjen, jeg håper at dere hjelper meg før skolen begynner. fast legen min finner ikke noe feil. jeg klarer ikke å leve med det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/311659-smerter-i-h%C3%B8yre-arm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.