Gå til innhold

Tastelås på Nokia N73

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hvordan skrur jeg på den slik at den kommer automatisk?

Svigerfar har ringt til kreti og pleti nå, så automatisk tastelås trengs ;o)

Gjest tenkte jeg da
Skrevet

er det ikke på innstilinger --> sikkerhet osv som på alle andre telefoner tro

Skrevet

er det ikke på innstilinger --> sikkerhet osv som på alle andre telefoner tro

Jeg trodde det, men jeg fant det ikke. Har lett i menyen, mulig jeg er blind, men jeg finner ikke ut av det.

Så da håpet jeg at kanskje en doler hadde samme telefon og peiling.

Skrevet

Er ikke aut.tastelås på N73. Så den må settes på manuelt for hver gang den puttes i lomma. Kan evt laste ned progr.vare her:

http://fuse.stc.cx/autolock/

Har ikke testa linken selv, men det var den jeg fant i skrivende stund.

Gjest min gode venn Nils
Skrevet

Jeg tror ikke det er noen automatisk tastelås på den. Men det finnes et program man kan laste ned som fikser biffen. Nei, jeg vet ikke hvor du finner det for jeg har ikke den telefonen, men en venn av meg fortalte at han hadde gjort det på den måten. Hadde jeg visst det skulle du selvsagt fått link.

At erfarne Nokia har "glemt" noe så vesentlig som automatisk tastelås på en mobil er helt utrolig btw.

Skrevet

Er ikke aut.tastelås på N73. Så den må settes på manuelt for hver gang den puttes i lomma. Kan evt laste ned progr.vare her:

Det er ikke nei, he he da er det jo ikke rart at jeg ikke finner den.

Jeg ville gi svigerfar min tlf, som er flapptlf, men den var rosa så han avslo høflig ;o)

Skrevet

Jeg tror ikke det er noen automatisk tastelås på den. Men det finnes et program man kan laste ned som fikser biffen. Nei, jeg vet ikke hvor du finner det for jeg har ikke den telefonen, men en venn av meg fortalte at han hadde gjort det på den måten. Hadde jeg visst det skulle du selvsagt fått link.

At erfarne Nokia har "glemt" noe så vesentlig som automatisk tastelås på en mobil er helt utrolig btw.

Det er sprøtt at det ikke er ja.

Fikk link lengre nede her, så jeg skal teste ut den.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1218114737' post='3930010]

Det er ikke nei, he he da er det jo ikke rart at jeg ikke finner den.

Jeg ville gi svigerfar min tlf, som er flapptlf, men den var rosa så han avslo høflig ;o)

Og hva er galt med rosa da :-) he he he.

Skrevet

Og hva er galt med rosa da :-) he he he.

Jeg synes den rosa mobilen er flott. Mønster på den er det også. Kan ikke skjønne at han ikke vil bruke den?! *uforstående* *s*

Gjest ViViola
Skrevet

På min Nokia N70 trykker jeg på knappen øverst til venstre først, så raskt på *-knappen. Om det er det samme på N73 vet jeg ikke, men du kan jo prøve?

Skrevet

På min Nokia N70 trykker jeg på knappen øverst til venstre først, så raskt på *-knappen. Om det er det samme på N73 vet jeg ikke, men du kan jo prøve?

Jo, det er det sammen, men må da gjøres manuelt.

Svigerfar trenger det helst automatisk ;o)

Gjest ViViola
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1218127920' post='3930120]

Jo, det er det sammen, men må da gjøres manuelt.

Svigerfar trenger det helst automatisk ;o)

Å sånn, ja... Sorry, jeg leste visst ikke godt nok, jeg, noe som er veldig typisk for denne dagen... BLÆH!

:-)

Skrevet

Å sånn, ja... Sorry, jeg leste visst ikke godt nok, jeg, noe som er veldig typisk for denne dagen... BLÆH!

:-)

He he, har slike dager jeg også, ganske mange egentlig ;o)

Gjest ViViola
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1218128799' post='3930132]

He he, har slike dager jeg også, ganske mange egentlig ;o)

Det er bare så irriterende når det står på - men kan være veldig festlig i etterkant.

He-he.

Ja-ja, håper du finner ut av dette med automatikken, da, så ikke din svigerfar forårsaker noen utrykninger eller noe. :-)

Skrevet

Nå er programvare lastet ned, og telefonen har automatisk tastelås :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...