Gå til innhold

Genialt med "nei takk til reklame"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge irritert meg over all reklamen som blir kastet rett i papiravfallet på vei inn. Og før ferien skaffet jeg meg et slikt klistemerke. Og det viste meg virkelig hvor lite post jeg egentlig får! Kun 1 brev på to uker! Naboen som skulle ta inn posten måtte sende meld og spørre om det var noen andre som også tok den inn, siden det aldri kom noe :-)

Så hvis dere er som meg og aldri leser reklamen alikevel, så skaff dere et slikt klistermerke på postkontoret :-)

Skrevet

Jeg har også sånt klistremerke på postkassen - rett og slett genialt! Bortsett fra at jeg ikke får Ikea-katalogen....

Skrevet

Jeg har også sånt klistremerke på postkassen - rett og slett genialt! Bortsett fra at jeg ikke får Ikea-katalogen....

Ah, er det derfor! *slår seg selv i hodet* Kan man sette til "men ja takk til ikeakatalog" mon tro?

Skrevet

Ah, er det derfor! *slår seg selv i hodet* Kan man sette til "men ja takk til ikeakatalog" mon tro?

Jeg har vurdert det! ;o)

Skrevet

Oj, ja men den kan du bestille på nettet, da blir den adressert :-) Er vel omtrent den eneste reklamen jeg leser også.

Skrevet

Jeg syns det er ille med all reklamen ja, men allikevel så leser jeg gjennom ALT og benytter meg ofte av tilbud. Har tenkt at vi skal få oss klistremerke på postkassa når vi er ferdig med å pusse opp huset. Senest for 2-3 dager siden benyttet vi oss av et supertilbud på servant med skap fra coop obs. Det er mye vi trenger, og kjøper når vi ser noe knakende godt tilbud.

Men jeg SKAL gjøre det, altså.

Var det ikke forresten forslag om at det skulle bli sånn at man måtte ha "ja takk til reklame" for å få? At i ingen andre enn de med det klistremerket skulle få uadresserte ting i postkassa si...? Hadde jo vært genialt.

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Det er helt suverent, har sagt nei takk til reklame i mange år og har spart miljøet for en del søppel.

Selv har jeg sikkert spart en del penger på å ikke se alle tilbudene på ting og tang jeg egentlig ikke har brukt for.

Her har du et annet genialt miljøtips, reservasjon mot telefonkatalogen;

http://tinyurl.com/6dyu9b

Grønn hilsen fra

Skrevet

Det er helt suverent, har sagt nei takk til reklame i mange år og har spart miljøet for en del søppel.

Selv har jeg sikkert spart en del penger på å ikke se alle tilbudene på ting og tang jeg egentlig ikke har brukt for.

Her har du et annet genialt miljøtips, reservasjon mot telefonkatalogen;

http://tinyurl.com/6dyu9b

Grønn hilsen fra

Jepp, har registrert meg der også for en stund tilbake. Er årevis siden jeg har hatt behov for å slå opp i en telefonkatalog :-)

Skrevet

Jeg syns det er ille med all reklamen ja, men allikevel så leser jeg gjennom ALT og benytter meg ofte av tilbud. Har tenkt at vi skal få oss klistremerke på postkassa når vi er ferdig med å pusse opp huset. Senest for 2-3 dager siden benyttet vi oss av et supertilbud på servant med skap fra coop obs. Det er mye vi trenger, og kjøper når vi ser noe knakende godt tilbud.

Men jeg SKAL gjøre det, altså.

Var det ikke forresten forslag om at det skulle bli sånn at man måtte ha "ja takk til reklame" for å få? At i ingen andre enn de med det klistremerket skulle få uadresserte ting i postkassa si...? Hadde jo vært genialt.

Ja, det kan hende en går glipp av noen tilbud, og særlig hvis det er en del ting en vet en skal ha snart kan det være greit å få med seg tilbudene.

Hadde vært smart med ja,takk- klistermerker heller. Mener det er et par kommuner som har innført det, eller kanskje det var bare et forslag...

Skrevet

Men problemet er at noe av reklamen ønsker vi - mesteparten ikke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...