Gjest Oversetterinnen Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Hva heter følgende på norsk (bestyrer på dansk): det er en stor butikk, kanskje et supermarked. En gutt river ned noe og en sint mann kommer og skjenner på ham. På dansk står det at "bestyreren kommer". Det er ikke en av de vanlige ansatte, men en som kommer fra bakrommet. Jeg vet hva det er, men ikke hva det kalles på norsk. Noen med peiling? 0 Siter
Gjest Oversetterinnen Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Butikksjefen, kanskje? På illustrasjonen har han oppbrettede skjorteermer og noe som ser ut som snekkerbukse ... ville sjefen ha det? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 På illustrasjonen har han oppbrettede skjorteermer og noe som ser ut som snekkerbukse ... ville sjefen ha det? En som bestyrer en forretning vil på norsk kalles daglig leder eller butikksjef. Hilsen 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 På illustrasjonen har han oppbrettede skjorteermer og noe som ser ut som snekkerbukse ... ville sjefen ha det? Daglig leder jobber jo i butikken på lik linje med de andre, han sitter ikke bare bak en pult og er iført dress. ) 0 Siter
Gjest Oversetterinnen Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 En som bestyrer en forretning vil på norsk kalles daglig leder eller butikksjef. Hilsen Tusen takk for innspill. Jeg tror jeg lander på mandolina, som er dansk (eller var det feil?) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Tusen takk for innspill. Jeg tror jeg lander på mandolina, som er dansk (eller var det feil?) Jeg er dansk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.