Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kompliserer du ting ganske mye tror jeg. Denne tråden handlet ikke om deg, det var cathlin som sa noe om hvordan hun hadde det i går kveld.

Ok.

Da misforsto jeg ;o)

Beklager.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

9

• cathlin

8

• nick

5

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det går an å få tak i sånne multifunksjonsverktøy som er nesten like anvendelige som øks. Kanskje hun tar med et slikt og viser det til deg på kaffebaren?

Drikk en latte for meg også da...

Beklager, men jeg måtte bare le litt av dere nå... ;o)

*Godt ment*

Skrevet

Jeg trodde dette var dols første live orgasme, og så var det bare et surreinnlegg.

Ble du skuffa?

*S*

Skrevet

Beklager, men jeg måtte bare le litt av dere nå... ;o)

*Godt ment*

Kan'ke skjønne at utvalget av fjellstøvler og multifunksjonsverktøy kan være noe å le av, langt mindre økseterapimetoden (økseterapi er det flyfly som pleier å reklamere for).

NÅ skal jeg gjøre det jeg egentlig skal gjøre akkurat nå, og ikke surre mer på dol...*s*

Skrevet

Trodde PMS betydde periodisk mannssyndrom, jeg...

Det _må_ være det det betyr! Har ingenting med oss å gjøre, selvfølgelig..

*S*

Skrevet

Kan'ke skjønne at utvalget av fjellstøvler og multifunksjonsverktøy kan være noe å le av, langt mindre økseterapimetoden (økseterapi er det flyfly som pleier å reklamere for).

NÅ skal jeg gjøre det jeg egentlig skal gjøre akkurat nå, og ikke surre mer på dol...*s*

Hehe.. nå som jeg hadde det så morsomt, så skal du ikke surre mer?????

Skrevet

Hehe.. nå som jeg hadde det så morsomt, så skal du ikke surre mer?????

Niks! Ikkeno mer surring på meg nå.

Skrevet

Niks! Ikkeno mer surring på meg nå.

*Dårlig gjort*

Bare vær sånn du ;o)

(må stikke jeg også.. vekke mine to små engler som fortsatt sover.....).

Skrevet

Det er da ikke noe surreinnlegg! Dette er innsikt på høyt nivå.

Innsikt? Et kvinnfolk på full fart inn i PMS'ens himmelrike? Med blancofullmakt til¨å være et hysterisk/hissig/surt/grinete/sutrete/gråtende troll? Fulgt av ei uke på sofaen med "au, det er så vondt og jeg er så gretten og må grine litt nå også" sutring?

Tenk det rabalderet det skulle bli dersom mannfolk skulle reservere 2 uker hver måned til å være fullstendig uberegnelige rasshøl, og det uten at dere fikk lov å si noe som helst om det.

Skrevet

Innsikt? Et kvinnfolk på full fart inn i PMS'ens himmelrike? Med blancofullmakt til¨å være et hysterisk/hissig/surt/grinete/sutrete/gråtende troll? Fulgt av ei uke på sofaen med "au, det er så vondt og jeg er så gretten og må grine litt nå også" sutring?

Tenk det rabalderet det skulle bli dersom mannfolk skulle reservere 2 uker hver måned til å være fullstendig uberegnelige rasshøl, og det uten at dere fikk lov å si noe som helst om det.

Fordi om kona di har det slik, er det ikke alle som har det på den måten, vet du.

Skrevet

Hvem sier at dette handlet om PMS? Det er dypere logikk i det hun skriver som ikke er alle forundt å forstå...*s*

Skrevet

Jeg trodde dette var dols første live orgasme, og så var det bare et surreinnlegg.

Du er like intelligent som ei bøtte møkk.

Skrevet

Kan jeg spørre; har dette noe med meg å gjøre...?

(Ikke skyt meg for at jeg spør, hvis det ikke stemmer så beklager jeg det).

For jeg må og si; Hvis du er ond, så er jeg også ond ;o)

(Synes ikke du er ond i det hele tatt jeg. Faktisk liker jeg deg... ikke ment som smisking eller noe i den duren - men jeg liker folk som tør skille seg litt ut og si meningen sin, samt stå for det. I tillegg har du en sabla god og morsom humor!:-)

Believe it or not!

''For jeg må og si; Hvis du er ond, så er jeg også ond ;o)''

Jaha. Hvordan kan det ha seg?

Gjest Grågrønn
Skrevet

Det går an å få tak i sånne multifunksjonsverktøy som er nesten like anvendelige som øks. Kanskje hun tar med et slikt og viser det til deg på kaffebaren?

Drikk en latte for meg også da...

Hadde ei veninne som kjente noe i lommen en dag, og dro opp, en tapetkniv!

Hun hadde lagt den "gjemt" den i en spesiallomme som hun hadde laget i vinterjakken i den tiden (vel to/tre år siden, må si jeg ikke husker tid helt klart, de årene der) det gikk en potensiell voldtektsforbryter rundt i Oslo, og mediene var helt hysteriske.

Så, glemte hun den....! Plutselig en dag vi var ute, dro hun opp en tapetkniv.

Skrevet

Fordi om kona di har det slik, er det ikke alle som har det på den måten, vet du.

50% av dere er sånn, den andre halvdelen er bare ikke klar over at de er sånn.

Skrevet

Du er like intelligent som ei bøtte møkk.

I love it when you talk dirty!

Skrevet

50% av dere er sånn, den andre halvdelen er bare ikke klar over at de er sånn.

"50% av dere er sånn, den andre halvdelen er bare ikke klar over at de er sånn"

Det blir 100% det skjønner du og ikke 50:-)

Jeg innrømmer at jeg merker det på meg selv når jeg har PMS, men dette med sofadelen tror jeg ikke mannen min vil kjenne kona si igjen på gitt:-)

Dessuten tror jeg menn også har sine månedlige perioder. Leste også om det ett eller annet sted.

Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å kommentere. Du er jo en mester i å forsøke å provosere:-)

Skrevet

''Tenk det rabalderet det skulle bli dersom mannfolk skulle reservere 2 uker hver måned til å være fullstendig uberegnelige rasshøl, og det uten at dere fikk lov å si noe som helst om det.''

Dere er jo det da, om ikke to uker så i alle fall en og en halv hvis man regner med all brøling, bølling i trafikken og drittsekkkommentarer dere har lov til å lire av dere fordi dere er så rake og direkte. Sånn som du gjør nå, omtrent. Akkurat sånn, faktisk;)

Skrevet

"50% av dere er sånn, den andre halvdelen er bare ikke klar over at de er sånn"

Det blir 100% det skjønner du og ikke 50:-)

Jeg innrømmer at jeg merker det på meg selv når jeg har PMS, men dette med sofadelen tror jeg ikke mannen min vil kjenne kona si igjen på gitt:-)

Dessuten tror jeg menn også har sine månedlige perioder. Leste også om det ett eller annet sted.

Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å kommentere. Du er jo en mester i å forsøke å provosere:-)

Ja gutta har det de også :-) Men det varer stort sett litt lengre, særlig i fotballsesongen og under OL. *gruer meg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...