Gjest Wita Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Ja gutta har det de også :-) Men det varer stort sett litt lengre, særlig i fotballsesongen og under OL. *gruer meg* He he, min mann er et unntak der:-) 0 Siter
tonie Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Hehe, nå var jeg SIKKER på at det hadde med den internasjonale orgasmedagen å gjøre! Bare at du skrev dette i går. Jaja.... 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 ''For jeg må og si; Hvis du er ond, så er jeg også ond ;o)'' Jaha. Hvordan kan det ha seg? Det skrev jeg i parentesen. 0 Siter
cathlin Skrevet 9. august 2008 Forfatter Skrevet 9. august 2008 Det skrev jeg i parentesen. Ok:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 9. august 2008 Forfatter Skrevet 9. august 2008 Hehe, nå var jeg SIKKER på at det hadde med den internasjonale orgasmedagen å gjøre! Bare at du skrev dette i går. Jaja.... Du og nick skulle slått dere sammen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.