Gå til innhold

O-ring

Anbefalte innlegg

Gjest Rolf Golf
Skrevet

Noen som vet hvor man kan finne et rikt utvalgt på o-ringer(rund gummiring til tetting av koblinger).

Skal ha tak i en o-ring med 1-2 mm tykkelse, men vet ikke hvor jeg skal gå for å få tak i en slik.

Skrevet

Obs Bygg, den lokale rørlegger'n og Clas Ohlson, ville jeg sjekket. På dol får du den ikke ;p

Skrevet

Nå så jeg for meg en mailingliste for et onanistfellesskap eller noe sånt. Jeg er visst helt opphengt i at det er den internasjonale orgasmedagen i dag:)

O-ring... Jaja.

Gjest annlovinda
Skrevet

Nå så jeg for meg en mailingliste for et onanistfellesskap eller noe sånt. Jeg er visst helt opphengt i at det er den internasjonale orgasmedagen i dag:)

O-ring... Jaja.

Var ikke bare du som tenkte i de baner :)

Skrevet

O-ring... Jaja.

*LOL*

Skrevet

Var ikke bare du som tenkte i de baner :)

Jeg dømmer deg ikke. Förstås;)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1218227457' post='3930853]

*LOL*

Litt imponert over deg, da. Du skjønte tvert at det handlet om pakninger eller noe sånt. Noe du ikke har fortalt oss, Lotte? Jeg trodde jeg hadde deg trygt plassert i bås,og nå blir jeg litt usikker her. Me not like.

;)

Skrevet

Litt imponert over deg, da. Du skjønte tvert at det handlet om pakninger eller noe sånt. Noe du ikke har fortalt oss, Lotte? Jeg trodde jeg hadde deg trygt plassert i bås,og nå blir jeg litt usikker her. Me not like.

;)

I hvilken bås da, nå ble jeg virkelig nysgjerrig? Hvis du forteller litt om hva du trodde, kanskje jeg får meg en god latter! Det kunne jeg saktens trenge i kveld. ;o)

Det er mye jeg ikke har fortalt deg. Jeg vet forresten ikke en pøkk om deg, men ser for meg ei bestemt tøtte på 155, tynn som Nitedals tændstikke og hipp på håret. :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1218228143' post='3930859]

I hvilken bås da, nå ble jeg virkelig nysgjerrig? Hvis du forteller litt om hva du trodde, kanskje jeg får meg en god latter! Det kunne jeg saktens trenge i kveld. ;o)

Det er mye jeg ikke har fortalt deg. Jeg vet forresten ikke en pøkk om deg, men ser for meg ei bestemt tøtte på 155, tynn som Nitedals tændstikke og hipp på håret. :)

175, slank og mer i retning Vibeke Løkkeberg når det gjelder frisyre. En halv rett kan vi vel si;)

Det var nå ikke så seriøst ment det med båssetting. Det er bare noe min litt aspergerske hjerne trenger for å få orden på ting. Nå lager du litt rot i systemet mitt. Jeg så ikke for meg at du var særlig praktisk, bare. Mer en veldig jentete jente hvis du skjønner hva jeg mener:)

Skrevet

Jeg ville tippe at Tess kan ha noe.

Ellers er Otto Olsen rett sted. Ligger i Lillestrøm, men kan sikkert sende. www.otto-olsen.no

Skrevet

175, slank og mer i retning Vibeke Løkkeberg når det gjelder frisyre. En halv rett kan vi vel si;)

Det var nå ikke så seriøst ment det med båssetting. Det er bare noe min litt aspergerske hjerne trenger for å få orden på ting. Nå lager du litt rot i systemet mitt. Jeg så ikke for meg at du var særlig praktisk, bare. Mer en veldig jentete jente hvis du skjønner hva jeg mener:)

Hihi! Jeg er faktisk en praktiker som ofte spørres til råds i det daglige. Vet litt om mye, og klarer det meste alene. Har egen verktøykasse, for å si det sånn. Jeg fikser både symaskin, bil og mc. Har farsken meg begynt å skru sykler også, bare fordi jeg _må_. Guttene kjører dirt jump med terrengsykler og bmx, ikke bra. Jeg er ikke så toskete, sjøh ;P Nå benyttet jeg sjansen til nesten skryte av meg selv, men det skal man jo passe seg for *s* Håper det ikke ble for mye rot i systemet ditt nå ;o)

Jentete jente? Joa, sikkert det også. Liker å være "i orden". ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1218229974' post='3930874]

Hihi! Jeg er faktisk en praktiker som ofte spørres til råds i det daglige. Vet litt om mye, og klarer det meste alene. Har egen verktøykasse, for å si det sånn. Jeg fikser både symaskin, bil og mc. Har farsken meg begynt å skru sykler også, bare fordi jeg _må_. Guttene kjører dirt jump med terrengsykler og bmx, ikke bra. Jeg er ikke så toskete, sjøh ;P Nå benyttet jeg sjansen til nesten skryte av meg selv, men det skal man jo passe seg for *s* Håper det ikke ble for mye rot i systemet ditt nå ;o)

Jentete jente? Joa, sikkert det også. Liker å være "i orden". ;o)

Steike, jeg er smått imponert:) Og det går nok bra, jeg må bare sortere om bittelitt. Men du er liten, søt, sjarmerende og blond, ikke sant?

Skrevet

Steike, jeg er smått imponert:) Og det går nok bra, jeg må bare sortere om bittelitt. Men du er liten, søt, sjarmerende og blond, ikke sant?

*hahaha* Nei, jeg er gjennomsnittlig høy, gjennomsnittlig + i vekt, mørkbrunt hår og grønnbrun i blikket og digger perler og diamanter, hehe.

Enn du da? :o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1218230732' post='3930880]

*hahaha* Nei, jeg er gjennomsnittlig høy, gjennomsnittlig + i vekt, mørkbrunt hår og grønnbrun i blikket og digger perler og diamanter, hehe.

Enn du da? :o)

Hehe, men du elsker perler og diamanter. Da hadde jeg _litt_ rett. Var veldig sikker på at du var falsk eller ekte blond, da:)

Jeg er som nevnt over høy, slank og mørk. Det siste glemte jeg visst forresten å nevne. Jeg driter i gull, perler og diamanter, men jeg er nøye med selskapet jeg holder. Jeg går for kvalitet:)

Skrevet

Biltema, Tess, Clas Olson, ellers forretninger som selger bilustyr.

Gjest Rolf Golf
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1218222082' post='3930805]

Obs Bygg, den lokale rørlegger'n og Clas Ohlson, ville jeg sjekket. På dol får du den ikke ;p

Hadde ikke regnet med å få tak i den på DOL, men et tips på hvor man kan skaffe den. Takker mrxx og AV for tips.

Har allerede sjekket biltema og den lokale rørleggeren, uten hell. Forsøker Clas og Otto til uken :)

BTW: det er merkelig hvordan en tråd kan havne på feil spor - eller hva jenter ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...