Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg tre timer jeg må fordrive på et vis, og jeg trenger ny input når jeg gjelder musikk Det har stort sett gått i klassisk det siste halvåret. Nå trenger jeg litt mer trøkk. Bra rock, takk! Please, med sukker på:)

Skrevet

Queen, søk på youtube. Får meg alltid i godt humør.

Pink Floyd

U2

Coldplay

Britney Spears - Break the ice

Mer pop enn rock på meg, takk :)

Rihanna

No air-hiten som ruler for tida, kommer ikke på hvem som synger.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1218231228' post='3930889]

Pink Floyd

U2

Coldplay

Rihanna

Jeg hørte litt på Queen tidligere i aften, men nå funker ikke de lenger. Har alt av dem, da. PF også. Fikk et lite kick av Roger Waters Radio KAOS, men det var akkurat der og da. Jeg liker Coldplay, men det gjør liksom ikke heller susen i kveld. Coldplay er perfekt hvis man ser ansiktet til Chris Martin samtidig. Han er så vakker at jeg blir helt fascinert:)

Britney? Kanskje jeg skal trosse alle fordommer og gi henne en sjanse? Det er sånn halvveis PK å like Britney nå har jeg forstått.

;)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1218231228' post='3930889]

Pink Floyd

U2

Coldplay

Rihanna

Oppdatering. Jeg har litt problemer med Britney. Det handler først og fremst om stemmen, tror jeg. Den er vemmelig. Sorry! Jeg liker kvinnestemmer, men de bør helst være inderlige og sterke, som Patti eller PJ Harvey. Britney blir for innsmigrende og søt. Funker ikke.

Skrevet

Søk på youtube:

Metallica,

Nirvana

Manowar

Iron Maiden

Pain

Kul musikk :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...