tonie Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Nå har jeg tre timer jeg må fordrive på et vis, og jeg trenger ny input når jeg gjelder musikk Det har stort sett gått i klassisk det siste halvåret. Nå trenger jeg litt mer trøkk. Bra rock, takk! Please, med sukker på 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Queen, søk på youtube. Får meg alltid i godt humør. Pink Floyd U2 Coldplay Britney Spears - Break the ice Mer pop enn rock på meg, takk Rihanna No air-hiten som ruler for tida, kommer ikke på hvem som synger. 0 Siter
tonie Skrevet 8. august 2008 Forfatter Skrevet 8. august 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1218231228' post='3930889] Queen, søk på youtube. Får meg alltid i godt humør. Pink Floyd U2 Coldplay Britney Spears - Break the ice Mer pop enn rock på meg, takk Rihanna No air-hiten som ruler for tida, kommer ikke på hvem som synger. Jeg hørte litt på Queen tidligere i aften, men nå funker ikke de lenger. Har alt av dem, da. PF også. Fikk et lite kick av Roger Waters Radio KAOS, men det var akkurat der og da. Jeg liker Coldplay, men det gjør liksom ikke heller susen i kveld. Coldplay er perfekt hvis man ser ansiktet til Chris Martin samtidig. Han er så vakker at jeg blir helt fascinert:) Britney? Kanskje jeg skal trosse alle fordommer og gi henne en sjanse? Det er sånn halvveis PK å like Britney nå har jeg forstått. 0 Siter
tonie Skrevet 8. august 2008 Forfatter Skrevet 8. august 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1218231228' post='3930889] Queen, søk på youtube. Får meg alltid i godt humør. Pink Floyd U2 Coldplay Britney Spears - Break the ice Mer pop enn rock på meg, takk Rihanna No air-hiten som ruler for tida, kommer ikke på hvem som synger. Oppdatering. Jeg har litt problemer med Britney. Det handler først og fremst om stemmen, tror jeg. Den er vemmelig. Sorry! Jeg liker kvinnestemmer, men de bør helst være inderlige og sterke, som Patti eller PJ Harvey. Britney blir for innsmigrende og søt. Funker ikke. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Søk på youtube: Metallica, Nirvana Manowar Iron Maiden Pain Kul musikk :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.