Gå til innhold

appropo alkohol i tollen

Anbefalte innlegg

Gjest trafalgar
Skrevet

Ble litt inspiret av innlegget tiligere ang "Alkohol - hvis man blir tatt i tollen..?"

Må komme med en litt artig historie, fra min ungdom.

Var en gjeng på utenlandstur, og tok ferga over til Norge. Vi alle hamstret alkohol, som vanlig nordmenn gjør. Og siden dette var første gang for meg ble handlevogna kjapt full, med all verdens flasker av diverse sorter rusbrus.

Plutselig slo det meg. "Hjelp, hvor mye kan jeg ta med meg? Hva er kvota?"

Fikk som svar. "Nei den gjelder ikke for deg det.", mens de tittet litt mistroisk ned i handlevogna mi."

"HVA!, Hvorfor ikke!!" nermest skriker jeg, ikke helt skjønner hva de mener.

"Fordi, vennen min", fikk jeg til svar, "du er ikke blitt atten ennå".

Og jo, det var jo sant. Ble ganske så flau da jeg. Jeg hadde en måned igjen, og var mest opptatt av å ikke ta for mye med meg, enn å tenke på aldersgrensa.

Gjest trafalgar
Skrevet

Jøss, det var virkelig en morsom historie.

Takk. Ler ennå godt av den selv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...