Gå til innhold

Hvor mye er realistisk å få for dette bordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å selge et helt nytt spisebord fra ikea på finn.no. Bordet koster ca 2400,- nytt, og jeg prøver å selge det for kr 1000,- (Presterte å ikke ta ordentlige mål før jeg kjøpte bordet, så det er for stort til å fungere på mitt kjøkken.)

Har ikke fått respons på annonsen som har ligget ute noen uker, men det har jo også vært fellesferie. Tror dere prisen er for høy eller bør jeg se det an noen uker til ?

Skrevet

Jeg synes du selger det billig jeg!

Er nok heller litt feil tidspunkt å selge ting...

Jeg hadde latt det ligge ute litt til.

Lykke til! :0)

Skrevet

Jeg ville venta ei uke til, evt. betalt 25,- ekstra for å få den på forsida i ei uke. (går ikke det an?) før jeg satte ned prisen.

Skrevet

Jeg ville sett det an iallefall ut mnd.

Plutselig har du en som er interessert i bordet ditt ;o)

Skrevet

Jeg er på jakt etter nytt kjøkkenbord og det skal være hvitt. Er det hvitt? :-)

Skrevet

Synes det høres ut som en veldig grei pris. Nå er det straks masse studenter som trenger møbler - la det stå til salgs en mnd til, du!

Skrevet

Jeg er på jakt etter nytt kjøkkenbord og det skal være hvitt. Er det hvitt? :-)

Bjørk :-(

Jeg vil også ha hvitt bord!

Skrevet

Hvorfor går du ikke bare tilbake til IKEA og sier det var for stort? Da får du tilbake alle pengene. IKEA har jo virkelig service på det området. Nå vet jeg ikke når du kjøpte bordet, men du sier jo det er helt nytt, så...

Skrevet

Hvorfor går du ikke bare tilbake til IKEA og sier det var for stort? Da får du tilbake alle pengene. IKEA har jo virkelig service på det området. Nå vet jeg ikke når du kjøpte bordet, men du sier jo det er helt nytt, så...

Jeg var fjern nok til å ødelegge og hive emballasjen :-( Botdet var så tungt, at jeg ødela emballasjen før jeg bar de enkelte delene inn i huset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...