frosken Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Prøver å selge et helt nytt spisebord fra ikea på finn.no. Bordet koster ca 2400,- nytt, og jeg prøver å selge det for kr 1000,- (Presterte å ikke ta ordentlige mål før jeg kjøpte bordet, så det er for stort til å fungere på mitt kjøkken.) Har ikke fått respons på annonsen som har ligget ute noen uker, men det har jo også vært fellesferie. Tror dere prisen er for høy eller bør jeg se det an noen uker til ? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Jeg synes du selger det billig jeg! Er nok heller litt feil tidspunkt å selge ting... Jeg hadde latt det ligge ute litt til. Lykke til! :0) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Jeg ville venta ei uke til, evt. betalt 25,- ekstra for å få den på forsida i ei uke. (går ikke det an?) før jeg satte ned prisen. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Jeg ville sett det an iallefall ut mnd. Plutselig har du en som er interessert i bordet ditt ;o) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Jeg er på jakt etter nytt kjøkkenbord og det skal være hvitt. Er det hvitt? :-) 0 Siter
KaVa Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Synes det høres ut som en veldig grei pris. Nå er det straks masse studenter som trenger møbler - la det stå til salgs en mnd til, du! 0 Siter
frosken Skrevet 10. august 2008 Forfatter Skrevet 10. august 2008 Jeg er på jakt etter nytt kjøkkenbord og det skal være hvitt. Er det hvitt? :-) Bjørk :-( Jeg vil også ha hvitt bord! 0 Siter
Gjest aeki Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Hvorfor går du ikke bare tilbake til IKEA og sier det var for stort? Da får du tilbake alle pengene. IKEA har jo virkelig service på det området. Nå vet jeg ikke når du kjøpte bordet, men du sier jo det er helt nytt, så... 0 Siter
frosken Skrevet 10. august 2008 Forfatter Skrevet 10. august 2008 Hvorfor går du ikke bare tilbake til IKEA og sier det var for stort? Da får du tilbake alle pengene. IKEA har jo virkelig service på det området. Nå vet jeg ikke når du kjøpte bordet, men du sier jo det er helt nytt, så... Jeg var fjern nok til å ødelegge og hive emballasjen :-( Botdet var så tungt, at jeg ødela emballasjen før jeg bar de enkelte delene inn i huset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.