Gjest Lurer på det jeg i dag Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Får man lån i banken når man er uføretrygdet? Har lyst å pusse opp. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Spørs jo om du har gjeld fra før og evt. hvor mye, hvor mye du har i trygd og hvor mye du har tenkt å låne vil jeg tro. ) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Jeg kjenner til en uføretrygdet som fikk boliglån, så hør med banken din, du. 0 Siter
Celia Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Mor mi har vært uføretrygded i 30 år. Ingen problem med lån, men må selvsagt være et som man kan håndtere 0 Siter
Platina Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Uføretrygd er omtrent den sikreste inntekten man kan ha, så det skulle ikke være noe problem. Men det er klart at størrelsen på lånet må stå i forhold til den inntekten du har. Banken kan faktisk være mer skeptisk til en ung, nyansatt som tjener 500 000,- i et ukjent firma. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.